Tylna belka Peugeot – Tylna belka Citroen – regeneracja zawieszenia na poczekaniu bez kombinatorstwa w Pile od 1993 r.

Nie kupuj kompletnych belek na wymianę ! To celowe oszustwa ! Na dole masz 4 przykłady a tysiące na Facebooku i Tiktoku dla uwiarygodnienia.

CZYTAJ OGLĄDAJ DLA WŁASNEGO DOBRA, BO BĘDZIESZ MIEĆ KŁOPOTY JAK TYSIĄCE LUDZI…

Wejdź na FACEBOOK-a i zobacz przekręty robione z premedytacją dla większego zarobku

Wejdź na TikTok-a oglądaj dramatyczne filmy masowych pseudo regeneracji

Nie ma belek tylnego zawieszenia w 100%  zniszczonych więc nie oddawaj swojej i nie kupuj innej na wymianę czyli składaka 10/1.  Każdą tylną belkę skrętną można zregenerować czyli fachowo i bezpiecznie naprawić, a zarazem usunąć przyczynę usterki. Naprawiamy raz a porządnie bez kombinowania jak u naszej konkurencji gdzie ku przestrodze pokazujemy tysiące dramatycznych zdjęć spawanych, kołkowanych i prostowanych belek na profilu TikToka i Facebooka.  To są tylne zawieszenia całe szczęście jeszcze naprawialne czego absolutnie w nowszych modelach powiedzieć nie można.  Koszty są kilkukrotnie mniejsze jak w nowszych modelach. Usuwamy w tych belkach skrętnych całkowicie wady konstrukcyjne szczególnie Peugeot 206, 106, Saxo i AX. Pozostałe modele jak Berlingo, Partner, Picasso jak i Peugeot 405 ale i  Citroen Xsara, ZX306, 205, 309  równie są bardzo trwałe z gwarancją nawet do 100.000km. Naprawiamy i wymieniamy belki na poczekaniu nawet takie wypadkowe, bo wymieniamy elementy na inne nowe lub używane oczywiście proste, a nie prostujemy jak nasza konkurencja. Dajemy od wielu lat uczciwą super gwarancję na ilość kilometrów, a nie na rok czy dwa kiedy zrobisz zaledwie  4-8.000 km i ponowna naprawa ! Bo rok czy dwa lata gwarancji to nie jest absolutnie żadna gwarancja tylko wystarczający czas na powstanie korozji czyli kolejna naprawa i tracenie pieniędzy. Bo takie tanie naprawy są dla bogatych. Musisz robić dwa a może trzy razy to samo ? Pytanie po co ? Dla udowodnienia pokazujemy tysiące strasznych zdjęć na profilu Facebook ( żółty baner). Nie kupujcie kompletnej tylnej belki na wymianę po regeneracji to celowo stosowane oszustwo polegające na odzyskiwaniu niezniszczonych części z Waszych belek  ( niby uszkodzonych )  i przekładaniu ich do kolejnych belek na wymianę !  Nikt dobrych części do kosza nie wywali.  Musisz je dostać w takich belkach na wymianę jeśli na taką się połakomisz. To kombinowany kryminał.  Takie firmy na tym dodatkowo zarabiają czyli na Twojej niewiedzy. Nie bądź naiwny.  Zapoznaj się z tematem, bo nie jest za późno. Nie kupuj kota w worku po piaskowaniu i malowaniu czarną farbą dla chwilowego upiększania.  Zobacz na Facebooku jak ludzie co nie doczytali tematu z braku czasu wpadają w zastawioną masową pułapkę.  Zobacz na Facebooku jak nasza konkurencja zaspawuje czopy , stabilizatory w tych belkach i nie tylko. Śmią się jeszcze nazywać liderami.  Zdjęcia nie kłamią !!!! Mamy wiele tysięcy dowodów poszkodowanych ludzi w całym kraju.  Nie wiesz co masz w niej nowe, a co stare.  Nie wiesz kompletnie za jakie części płacisz. Drążki  skrętne czyli sprężyny pękają, bo w takich belkach na wymianę dostajesz z innych belek jako zbieraninę, a nie swoje.  Zapoznaj się z tematem, by uniknąć dalszych pewnych kłopotów. Na profilu Facebook mamy tysiące dowodów !  O naszej firmieczytaj dalej……..

 

Wybierz uczciwy cennik dla grupy, w której znajduje się Twój model Peugeot Citroen:

  czytaj – środki ostrożności przy naprawie tylnej belki skrętne

regeneracja belek konkurencja

Czytaj – czytaj i czytaj bo będziesz mieć dalsze kłopoty.

Zanim wybierzesz warsztat, który będzie naprawiał i serwisował tylną belkę Twojego Peugeota lub Citroena koniecznie przeczytaj, by nie wpakować się w kolejne kłopoty:

belkatytylnaskretna

Belki na wymianę Peugeot Citroen

flamingtext__25862479259133988

Tylna belka Peugeot  – Tylna belka Citroen wymiana naprawa na poczekaniu od 1993r.

Naprawa zawieszeń, tylna belka Peugeot i tylna belka Citroen to nasza JEDYNA specjalizacja od 1993roku. Chwalona przez wszystkich klientów jaką oferujemy w Pile od 28 lat !   Ktoś kto u nas był doskonale widział jak to jest fachowo i bezpiecznie na poczekaniu naprawione bez oszust typu kompletna belka na wymianę. Nie dostajesz kota w worku. Codziennie na Facebooku pokazujemy kryminalne regeneracje naszej konkurencji jak zaspawuje belki i kołkuje czopy choć nie tylko. Przetrzyj oczy i nie ufaj wychwalaniem się kto ile zrobił belek bo to wielka ściema. Zdjęcia nie kłamią a pisać można  cokolwiek. Czytaj opinie szczególnie na Facebooku bo nie ma tam anonimowych ludzi jak podstawieni na forach internetowych. Nasza renomowana i sprawdzona firma powstała pierwsza w Polsce gdzie naprawiamy tylko belki w pojazdach Citroen Picasso, Saxo, AX, ZX, Xsara i Berlingo oraz Peugeot Partner, 106, 206, 306, 405 także 205 i 309.    To dlatego klientów mamy z całej Polski i jadą po wiele setek kilometrów.  Uważaj komu zlecasz regenerację !   Nie bez powodu pokazujemy tysiące dramatycznych zdjęć na facebooku. Klikaj niżej na niebieski baner. Dla własnego dobra zapoznaj się  Środki ostrożności tylna belka

Wymiana i regeneracja belki skrętnej Peugeot Citroen z pojazdem to już czas to 80-150 minut (demontaż, naprawa i montaż) na Twoich oczach. Przestrzegamy przed zakupem u naszych naśladowców co zwęszyli interes KOMPLETNYCH belek na wymianę. Na takim procederze podwójnie zarabiają wabiąc niskimi cenami, piaskowaniem i malowaniem belki z niewielką gwarancją do dwóch lat. Inni dają gwarancję bez limitu kilometrów. To dla normalnego nic nieświadomego klienta kolejna pułapka na zwabienie. Uważaj na składaki, bo są robione z kilku belek jako jedna które na polskich drogach szybko się rozlatują. Dowody nieudolności i oszustwa w czasie regeneracji są w tysiącach zdjęć na naszym FACEBOOKU.

Naprawiamy bez spawania, kołkowania prostowania belek, grzania palnikami, piaskowania i fałszywego ich potem malowania jak nasza konkurencja. Zobacz koniecznie dramatyczne zdjęcia  dla uwiarygodnienia ( niebieski baner ) . Każdy klient jest obsługiwany indywidualnie. Każdy wie i widzi za co płaci bez oszustw typu inna belka na wymianę  bez sprawdzenia co w niej jest uszkodzone w dodatku płacąc jeszcze kaucję jaka często nie jest zwracana.  U naszej konkurencji NIGDY nie dowiesz się co masz w belce wymienione na nowe,  a co zamontowane z innych belek jakie ludzie im bez wiedzy dostarczają.  Dlatego unikaj belek na wymianę także u mechaników.   U nas jest jakość i bezpieczeństwo na drodze Twoje i rodziny, a nie masówka za 500zł jaka rozlatuje się po roku bo woda wlatuje do belki.  Nie wierzysz?  Zobacz zdjęcia na profilu Facebooka.  Tam pokazujemy  ! Oglądaj nasze dowody czyli dramatyczne zdjęcia na Facebooku pseudoregeneracji naszej konkurencji.  Zdjęcia nie kłamią, a pisać można różne głupoty.

Czy dostałeś naszą firmową gwarancję z pieczątką, bo to jest uwiarygodnienie naszej chwalonej jakości od 1993 r.  ?

Proszę uważać na podszywające się pseudo firmy pod naszą markę i  fachową naprawę w Pile. – sprawdzajcie adres firmy jaki jest, a powinien być Piła ul.Rodakowskiego 90  !

 

Nie jest za późno zaufaj nam jak dziesiątki tysięcy ludzi z całego kraju i zagranicy !  Klikaj na górny żółty baner i wejdź na naszego Facebooka, a oczy się Tobie otworzą !  Czytaj co tam ludzie piszą i co my pokazujemy,a  tysiące dramatycznych zdjęć nie kłamie. Pisać można wszystko i wszędzie ale fakty są faktami. To  dla Twojego dobra by uniknąć oszustw typu pseudoregeneracje i regenerowane belki na wymianę za Twoją niby całkowicie zniszczoną.  To nie jest oszczędność czasu lecz kolejne poważniejsze kłopoty !  O tym przekonało się już wiele tysięcy ludzi.  To czyste dowody kombinatorstwa i te firmy powinny być zamknięte i obciążone milionowymi karami. Dostali spore dotacje z UE na okazałe budynki teraz i tak celowo bez wiedzy i doświadczenia zaspawują stabilizatory, kołkują czopy belek by w trakcie jazdy nie wyleciały, walą ciężkimi młotami i grzeją palnikiem gazowym, montują najtańsze chińskie części bez atestów by pokazać się taniością jaka za 5 minut się rozlatuje.  To dlatego zostajesz wyproszony na spacer  z warsztatu bo nie naprawią belki na Twoich oczach, dostajesz nawet  fikcyjną gwarancję bez limitu kilometrów.  Nie dowiesz się co w belce zostało wymienione na nowe, a co masz stare z innej belki.  To nie są nowe wszystkie części. Nie poznasz nawet ceny za poszczególne elementy byś nie rozpoznał co masz zamontowane we wnętrzu belki. Czy warto tym ryzykować taką radosną twórczością ? To dlatego każą Ci kupić belkę na wymianę pod pretekstem oszczędności czasu by na tym mogli dodatkowo zarobić. Mają części za free. To wszystko dokumentujemy tysiącami zdjęć, bo nasza uczciwa działalność od 28 lat nie pozwoli nam by ktoś  szczując niskimi cenami oszukiwał perfidnie własnych klientów.  Nie ufajcie na wypisywane superlatywy na forach z nowo zakładanych fikcyjnych kont internetowych typu ” Adam Nowak ” czy „Jadwiga Nowak „.  To jedna wielka ściema tworzonych kont dla wypisywania superlatyw.  Zobacz nasze zdjęcia i ich powtarzalność czynionych wciąż tych samych błędów, bo stosują od lat kryminalną metodę niby regeneracji po najmniejszej linii oporu.  Ale ważne, że belki są wymalowane. 

 Regeneracja tylnej belki Peugeot Citroen dla całej Polski

Tania regeneracja belki Peugeot Citroen

Regenerowana belka Peugeot Citroen. Trwała regeneracja i wymiana tylnej belki.Profesjonalna i jedyna taka regeneracja belki tylnej Peugeo i Citroen.

Mianem tylnej belki określa się tylną belkę skrętną zawieszenia stosowaną w niektórych samochodach marki Peugeot i Citroen. Tylna belkę naprawiamy idywidualnie na poczekaniu naszym klientom od 1993r. w Pile. Niby to dość skomplikowany układ składający się z kilkunastu elementów takich jak poprzecznica, czopy lewy i prawy, łożyska igiełkowe, wahacze, sprężyny czyli drążki skrętne, stabilizatory i wiele innych, które wpływają niespotykany komfort jazdy i  Twoje bezpieczeństwo. Francuskie samochody znane są na całym świecie z wysokiego komfortu jazdy, dobrej trakcji i „miękkiemu zawieszeniu” – za to odpowiada właśnie jest tylna belka. Jak każdy element w samochodzie, również belka tylnego zawieszenia podlega zużyciu. Nie ma nic wiecznego !  Na co dzień przenosi bowiem potężne obciążenia i działa w niekorzystnych warunkach (woda, brud), co odbija się na jej poszczególnych elementach. Dobra wiadomość jest taka, że tylną belkę można  u nas fachowo i bezpiecznie i na poczekaniu  zregenerować w naszym warsztacie, uzyskując gwarancję nawet 100 000 km i jeszcze długo cieszyć się z bezawaryjnej jazdy.  Belki są poskładane z najwyższą starannością i doszczelnione dodatkowo kauczukiem. Dzięki temu nie mamy kompletnie żadnych reklamacji.   ( bywało 2017r konkurencja pisała ze swoich kilku komputerów o naszej firmie różne świństwa ale sprawę zgłosiliśmy na prokuraturę ). I absolutnie nie ma się czego u nas bać !  Bać się trzeba pseudofachowców jakich w Polsce mamy wielu, bo na Twojej niewiedzy robią kokosy. Oferują gwarancję bez limitu kilometrów co jest kompletnym absurdem oraz belki na wymianę  czyli składaki z dziesięciu jako jedna na dodatek ładnie wymalowane, a wewnątrz istny kryminał. Tysiące dowodów na naszym Facebooku. Warto naprawdę zobaczyć.   Dzwoń i doradź się u nas zanim podejmiesz pochopną decyzję,  a naprawiać u nas nie musisz jednak wiemy w 100% że wrócisz.  Tel 662 474 032.

W pojazdach Citroen  Picasso , AX, Saxo, ZX, Xsara i Berlingo  oraz Peugeot Partner, 106, 206, 306, 405 także 205 i 309  występuje po kilka różnych wersji zawieszenia tylnego i można z powodzeniem regenerować.  Cennik regeneracji belki skrętnej wszędzie fachowej chwalonej.  Inne nowocześniejsze pojazdy niestety mają nienaprawialne blaszane monolity. Czyli belka tylnego zawieszenia to jeden element jaki po tysiącach zgłoszeń od ludzi słyszymy, że drze opony, bo tracimy geometrie kół, zgrzyta bo pękają spawy itd itp. Belka złom, bo krzywa od polskich dróg. Traci pochylenie kół !  Koszty minimum 2900zł do nawet 7000zł.  Używana?  To loteria ! Nie znajdziesz belki z małym przebiegiem. Bedzie przytarta lub zatarta i piszczeć cy stukać nie będzie.  Całe szczęście że te belki co od lat naprawiamy mają możliwość naprawy i wymiany pojedynczego elementu.  System ułożyskowania w  nich jest uszczelniony  specjalnymi gumowymi uszczelniaczami jakie na wypadek upływającego czasu guma parcieje, traci szczelność i cudownie wlatuje woda. Tylko po co ?  O uszkodzeniu belki nie mówią nam efekty wizualne pochylonych kół czy dźwiękowe typu belka zgrzyta, piszczy czy stuka. Nie powinno się doprowadzać do takiej sytuacji bo nie ma nic wiecznego. Przecież lepiej zapobiegać jak leczyć. Trzeba ściśle na polskich drogach pilnować ilość przejechanych kilometrów.  Tak jak olej w silniku.  I nie  ma co się bać takiego zawieszenia lecz wybranych w pobliżu pseudofachowców jakich ku przestrodze pokazujemy. Dlatego nie ma co kręcić dużych przebiegów  na polskich drogach jak 100.000km. Jedynie tylne belka Peugeot 206 to maksymalnie 50.000km, bo woda musi wlecieć do belki zacierając ją z miesiąca na miesiąc. Ostateczny efekt to najczęściej luźne prawe koło, a właściwie cały tylny wahacz.  Czy nie lepiej za niewielkie pieniądze zapobiegać usterce jak leczyć ? Przy naprawie trzeba usunąć przyczynę usterki tak jak czynimy to od 26 lat w naszej specjalistycznej firmie. Każda naprawa jest czyniona na poczekaniu w obecności klienta bez oszustw  jak dookoła. I żadne kupowanie zestawów naprawczych w sklepie motoryzacyjnych czy naprawa u jakiegokolwiek mechanika samochodowego nic nie da. Stracicie tylko czas, pieniądze i nerwy, bo do naprawy belki skrętnej jaka występuje w tych w/w pojazdach trzeba mieć różnego rodzaju obrabiarki jak wytaczarkę, frezarkę i honownice ( nie tokarkę )  by elementy po obróbce były idealnie spasowane co do 0,01mm. W przeciwnym razie będą nieuniknione kłopoty i radość na 5 minut. Oczywiście pieniądze w błoto, a nie wspomnę o możliwości wypadku jakich jest wiele. To dlatego ku przestrodze pokazujemy tysiące dramatycznych regeneracji naszej konkurencji czynionych w całym kraju.  Zobacz na Facebooku jak ludzie co nie doczytali tematu z braku czasu wpadają w zastawioną pułapkę.  Zobacz jak części wewnątrz w belkach są zaspawywane, kołkowane i klejone.  Montowane możliwie najtańsze chińskie części, by pokazać się nie jakością lecz taniością. Te chinole nie pasują do oryginalnych odlewów ramion belki.  Przestrzegamy również przed kupowaniem regenerowanych belek na wymianę za 600 czy 900zł.  Nie płaćcie żadnej kaucji, bo pod byle pretekstem ona nie jest zwracana. Pamiętaj  !  Czy to się Tobie podoba czy też nie kupując takie coś ( kota w worku ) przyjmij do wiadomości, że jest zrobiona nie z nowych części lecz z tych celowo odzyskiwanych ( by nie powiedzieć kradzionych )  z tych belek jakie ludzie bezwiednie oddają na wymianę. Nie ma belki w 100% uszkodzonej ! W wielu pojazdach tył samochodu się obniża, bo dochodzi do deformacji drążków skrętnych gdzie w późniejszym etapie pękają od przepracowania. Szczególnie  Peugeot Partner i Citroen Berlingo, a nawet coraz częściej Citroen Picasso.  Też dostaniesz zbieraninę drążków skrętnych z innych belek . Mało tego . Musisz dostać każdy z innej belki jaką ludzie im oddali. Czy to mądre ? Nowe masz TYLKO łożyska igiełkowe i czasami czopy belki.  Te firmy doskonale wiedzą, że oddając im belkę na wymianę nie masz uszkodzonych wszystkich części, bo takowa belka w 100% uszkodzona nie istnieje. Sam zadaj sobie pytanie.  Gdzie są części nieuszkodzone z Twojej oddanej im belki ? W koszu na złomowisku czy pakują do innych belek na wymianę ??? Nikt przecież dobrych części jak poprzecznica belki, wahacze, czopy, drążki skrętne czyli sprężyny, płetwy stabilizatora czy poduszki zawieszenia belki tylnego zawieszenia nie wywali do kosza ! To są ogromne pieniądze. I tu jest to oszustwo wzdłuż i w szerz w całym kraju. Ważne ze belka jest wypiaskowana i wymalowana czego sam producent nie robi . A po 6 miesiącach po tej dziadowskiej farbie nie ma śladu. Belka wygląda jak by ja ktoś wykopał z przez 2000 lat.

budowa_tylnej_belkibudowa_belki_xsara_zx_306

TO WAŻNE !

ZAPRASZAMY NA PROFIL FACEBOOKA. Konta mieć nie trzeba. Oglądasz jak strone internetową.