strzPRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM     PRZYWIEŹ BELKĘ  –  PRZEŚLIJ BELKĘ KURIEREM

 

Jedyna w Polsce od 1993 roku chwalona, uczciwa  w pełni profesjonalna, bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszenia

Od lat do nas codziennie jadą klienci z całej Polski i z zagranicy !

Tylna Belka Citroen BerlingobelkatytylnaskretnaCennik regeneracji  ?  UWAGA !  Jeśli umiesz liczyć Miły Kliencie co ile kosztuje, by profesjonalnie ale BEZPIECZNIE naprawić Twoją belkę, a nie czyjąś zapraszamy do nas do Piły gdzie naprawiamy belki od 24 lat na poczekaniu w 60-90 minut. Można przyjechać całym pojazdem gdzie czas pełnej naprawy belki z demontażem to ok 130 minut.  Każdą tylna belkę można fachowo i bezpiecznie zregenerować. Cennik  poniżej. Jeśli zależy Ci na własnym bezpieczeństwie i zadowoleniu bez picowania typu malowanie belki i kupowaniu innych kompletnych wyrzeźbionych na wymianę z pogiętymi drążkami skrętnymi czyli sprężynami oraz częściami odzyskanymi i ukradzionymi z poprzedniej wymiany to uważaj bo kłopoty się nie skończą lecz poważnie zaczną. Oto kryminalne regeneracja naszej konkurencji.

Uwaga na nowe i krzywe belki w całości malowane na czarno. Nie wierzysz ? Kup i sprawdź geometrię kół, a sam się przekonasz. Oto dowód  jak importer potwierdza w rozmowie telefonicznej z nami, że wszystkie są krzywe i nie ma prostych belek ale może wybrać najbardziej proste. To chińskie krzywe belki bez atestu i homologacji !  Oszuści wmawiają Wam , że to francuski produkt robiony belki dla Peugeot i Citroena. Uważajcie !  Wiadomo, że każda naprawa jest ściśle uzależniona od ilości zniszczonych części. A tylna belka to ponad 20 elementów podobnie jak w przednim zawieszeniu. Dlatego Państwu zwracamy baczną uwagę na oszustwa w Polsce którzy mają jedną z góry określoną cenę bez względu na wielkość zniszczenia oferują w dodatku belki na wymianę po zaniżonej cenie jakie są rzeźbione i składane z części odzyskanych ( ukradzionych ) z poprzednich dostarczonych im belek tych ludzi jakich im udało się wykiwać. Wypraszają Cie z firmy byś nie widział jak belka jest składana  i na jakich częściach. Oszukują własnych klientów przez ty mają setki negatywnych opinii. Nie kupuj kota w worku bo podwójne za to niebawem zapłacisz jak wielu. Mamy tysiące dowodów  na Facebook-u gdzie kradzione są części z wcześniej dostarczonych im belek na wymianę i bezczelnie po cichu montowane te nie uszkodzone do kolejnych pod płaszczykiem słów ” oszczędność czasu ” i ” belka po piaskowaniu wymalowana” czego sam producent nie robi.  Klikaj baner zobacz tysiące zdjęć.

fb_1

belkinawymiane

Tylna belka Xsara, 306, ZX jest sztywna a może stuka, piszczy. Czy zauważyłeś, że koło ociera o nadkole ? A może tył samochodu znacznie się opuścił ?  Nie wymieniaj przypadkiem amortyzatorów ! Belka psuje się od ilości przejechanych kilometrów, a jej sprężyny czyli drążki skrętne po tylu latach lekko się zdeformowały. To można pięknie wyregulować. Zaufaj naszym fachowcom. Ten element ma ściśle pokreśloną wytrzymałość tylko lub aż 100.000km. Nie wyczekuj efektów dźwiękowych czy wizualnych. Napraw uszczelnienie profilaktycznie, a unikniesz tym większych kosztów lub niespodzianek na drodze.

Jednak uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę bo zapłacisz podwójnie.

belki

23Od 24 lat każdą belkę Peugeot 306 oraz Citroen Xsara i ZX  zregenerujemy fachowo i bezpiecznie zgodnie z dokumentacją fabryczną gdzie usuwamy przyczynę tej usterki. Cieszymy się największym zaufaniem i dlatego musimy klientów rejestrować. Posiadamy tysiące części nowych i używanych wszelkie maszyny do obróbki i przyrządy do naprawy i ogromną wiedzę.  Jesteśmy fachowcami, a nie wymieniaczami. Dajemy gwarancję, aż na 100.000km !

Cieszymy się największym zaufaniem od 1993 roku bo mamy poniżej uczciwy cennik poszczególnych części z jakich składa się tylne zawieszenie Peugeot 306 i Citroen Xsara oraz ZX. Wiesz za co płacisz i widzisz na jakich częściach montujemy Ci belkę. U nas nie ma ukrytych kosztów lub  celowo stosowanego oszustwa typu ukrywania tanich niebezpiecznych części  z chin pod pretekstem oryginału w tanich kompletnych belkach na wymianę czy odzyskiwania nieuszkodzonych części z belek które ktoś wcześniej dostarczył na wymianę i montowania ich do kolejnych. To celowe oszustwo pod pretekstem oszczędności czasu.  Nie daj się wkręcić jak tysiące ludzi którzy potem twierdzili że Polak mądry po szkodzie. UWAGA: dostajemy informację od setek ludzi, że ktoś Wam oferuje nową belkę za 800-1500zł. Wielu kasuje nawet 1800zł za chińszczyznę.  To niebezpieczna chińszczyzna bez atestu  i homologacji wykonana z plasteliny a nie metalu. Nie ma geometrii kół. Zdziera opony. Nowy oryginał Peugeot / Citroen kosztuje od 4800-5300zł. Na NOWEJ belce musi być hologram koncernu PSA z sześciocyfrowym numerem referencyjnym  ! Nie daj się oszukać jeśli go nie ma. Chińskie belki rozpoznasz po tym że są całe wymalowane błyszczącą czarną farbą. Czytaj Środki ostrożności tylna belka

Nasza fachowa i chwalona regeneracja w całej Europie

Każdą belkę bezpiecznie zregenerujemy  w 60 minut zgodnie z dokumentacją fabryczną. Posiadamy tysiące części nowych i używanych.

Tylna belka skrętna Peugeot 306, 309 i 205  oraz Citroen Xsara i ZX składa się z wielu części jako zespolony element zawieszenia podobnie jak z przodu. W związku z tym nie ma u nas cwaniackich oszustw typu  jednej z góry ustalonej ceny naprawy tylnej belki Peugeot Citroen. Naprawiamy uczciwie Twoją belkę i nie odzyskujemy nie uszkodzonych części z jednych belek i nie montujemy jak inni do kolejnych jak to robi nasza konkurencja oferując celowo kompletne belki na wymianę  przed jakimi przestrzegamy. Wiadomo, że części nieuszkodzonych nikt do kosza nie wyrzuci. To dlatego są oferowane belki na wymianę, by dodatkowo mogli niektórzy zarobić na ludziach bez wiedzy technicznej lub wcisnąć mechanikowi któremu zależy na szybkim zwolnieniu stanowiska pracy. Niestety dobre nieuszkodzone części są z takich oddawanych belek na wymianę  po cichu celowo wyciągają i montują do kolejnych. Stać ich wówczas na zaniżanie cen z takimi kradzionymi częściami, bo i tak wyjdą na swoje. Dla zachęty kupna piaskują i malują by wzbudzić zaufanie. My takich oszustw nie robimy i cieszymy się od wielu lat najlepszym zaufaniem. Płacisz uczciwie za to co masz w belce zniszczone tak jak to dzieje się w przednim zawieszeniu. Widzisz jak naprawiamy, bo z warsztatu klientów nie wypraszamy. Belki tylne naprawiamy na poczekaniu uczciwie zgodnie z dokumentacją fabryczną od 23 lat. Ostateczny koszt naprawy zależy od ilości zniszczonych elementów, które będziemy ewentualnie wymieniać. Nie można zrobić rzetelnej diagnostyki tylnej belki przez telefon czy kontakt mailowy, nie można tego dokonać dokładnie nie rozbierając tylnej belki. Jednak dzięki ogromnemu doświadczeniu  możemy w 95 % oszacować. Jedyna przypadłością tylnej belki Xsara, ZX oraz Peugeot 306 oraz 309 i 205  jest to że pojazd po wielu latach eksploatacji obniża się tylna częścią. Ustawienie wysokości zgodnie z dokumentacją fabryczną belki robimy gratis. Pojazd po naszej regeneracji jest bardzo komfortowy. Dzięki poprawionej technologi zwiększamy ich żywotność o 30%  jak nigdzie indziej z gwarancję bezusterkowości aż 100.000km. ! To dlatego tysiące ludzi po setki kilometrów jedzie do nas z calutkiej Polski, bo wiedzą że tylko nam można od lat zaufać. Naprawa belki skrętnej nie polega na samej wymianie części !

Regeneracja tylnej belki Peugeot 306, Citroen Xsara i ZX przeprowadzana jest kompleksowo na specjalistycznym sprzęcie, a nie młotem i palnikiem gazowym raz, a porządnie usuwając przyczynę powstawania usterki wraz z doszczelnieniem.

Jedyna w Polsce od 1993 roku chwalona  w pełni profesjonalna i bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszenia

Poniżej prezentujemy stawkę profesjonalnej wszędzie chwalonej robocizny oraz większości oryginalnych części zamiennych koncernu PSA (ceny podane są w kwotach brutto ). Ponieważ w naszej firmie możesz być przy regeneracji belki skrętnej Twojego samochodu, bo do ukrycia nic nie mamy  lub w poczekalni  to na miejscu poznasz dokładne koszty kompletnej naprawy belki. Poinformujemy Ciebie również na przyszłość co robić, by już belki nie uszkodzić a to bardzo prosta sporawa. Jedyna w Polsce rzetelna wycena i chwalona naprawa tylnej belki.

Oceń uszkodzenia pochylając się pod samochód. Porównaj ze zdjęciami lewą i prawą stronę belki czyli punkt styku wahacza z rurą nośną zawieszenia

ruratylnej_belki_xsara tylnabelkaskretna38 tylnabelkaskretna36 Tylna belka w Citroen Xsara, ZX oraz Peugeot 306 oraz 205 i 309

 

 

 

 

Cennik:

Twoja belka w Citroen ZX , Xsara oraz Peugeot 306, 309, 205 nie może być grzebana u amatorów radosnej twórczości jakich w Polsce nie brakuje, bo takie elementy przez nich MUSZĄ być mechanicznie uszkodzone i zdeformowane !!! Wszelkie spawanie zawieszenia pojazdu, walenia młotami, grzanie palnikami, wiercenie, kołkowanie czopów by z belki nie wyleciały jak to robi nasza konkurencja doprowadza elementy na złomowisko.  Po co masz ponosić dodatkowe koszty typu kaucja. Nikt za darmo części zamiennych nie odda no chyba, że ukradnie z jednej belki i wmontuje do drugiej.  Jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów zaufaj i Ty naszym fachowcom z doświadczeniem od 1993 roku !

regeneracja

 

Jasny i przejrzysty cennik gdzie wiesz za co płacisz :tylna_belka_xsara_zx_306

Nie masz ukrytych kosztów ! Ceny brutto ! telefon: 662 474 032

Gwarancja aż na 100.000km jak nigdzie w Europie !

  • Robocizna za regenerację belki – 350 zł;tylna_belka_xsara_306_zx
  • KOMPLET uszczelek i łożysk igiełkowych na całą belkę (ref. Oryginału PSA ) – 170 zł;
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop lewy z wykonany z niemieckiej stali – 130 zł/szt.;
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop prawy z wykonany z niemieckiej stali – 130 zł/szt.;
  • Możliwy demontaż i montaż belki w naszej firmie  –  całość operacji  150 zł/szt.;

UWAGA – 65% belek to zaledwie wymiana czasami 1 lub 2 czopów i kompletu łożysk oraz uszczelek

Czyli sama regeneracja większości tych belek to: 350+170+130+130 = 780zł. Ale są jeszcze inne elementy jakie mogą, a nie muszą się uszkodzić. Bez rozebrania się nie dowiesz.

Dla informacji! Oryginalny jeden czop to wydatek 1200zł.
Uwaga na oszustów co mówią że mają oryginalne czopy ! Czy umiesz liczyć ?

W razie DODATKOWO, jeżeli są uszkodzone inne części, do budżetu na regenerację tylnej belki trzeba doliczyć:

  • Wymiana wytartej wewnątrz rury nośnej belki – nowa poprzecznica ( nie chińska bo każda jest krzywa350 zł/szt.;
  • Tylna prawa poduszka mocowania belki – 120 zł/szt. ( oryginał PSA ref. 513183 )
  • Tylna lewa poduszka mocowania belki – 120 zł/szt. ( oryginał PSA ref. 513170)
  • Naprawa elementów gumowych amortyzatora 30zł/szt

POZOSTAŁE:

  • Transport belki do naprawy naszym przewoźnikiem po całej Polsce – 50 zł/szt w jedną stronę.;

EWENTUALNE KOSZTY ZDEFORMOWANYCH MECHANICZNIE ELEMENTÓW  NIEZDATNYCH DO KOLEJNEJ BEZPIECZNEJ REGENERACJI.

  • Wymiana krzywego wahacza po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatny do naprawy) na nasz używany prosty, bezpieczny i oryginalny – 200 zł/szt.