Wymiana tylnej belki

czy wymiana tylnej belki jest na czasie dla Twojego auta?

Wymiana tylnej belki Peugeot Citroen.

Firma nasza cieszy się największym zaufaniem w Polsce, a Klienci codziennie jadą do nas po setki i tysiące kilometrów z zagranicy. Wymiana belki już naprawionej odbywa się na poczekaniu, a dzięki zachwalaniu przez tysiące ludzi naszej firmy za uczciwą i bezpieczną i trwałą regenerację tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen zdobyliśmy ogromne zaufanie. Na regenerację dajemy pisemną gwarancję nie na rok czy dwa lecz do 60- 100.000km  Naprawiamy belki tylnego zawieszenia raz a porządnie skupiając się indywidualnie na kliencie gdzie usuwamy przyczyną powstawania usterki  ( z niewiedzy ) również w obecności Klienta, bo do ukrycia jak inni nic nie mamy. Nie bawimy się w półśrodki i tanią chińszczyznę by pokazać fałszywą taniość, bo wiemy doskonale że to jeździ do 5-10.000km.  Dla Twojego bezpieczeństwa i świętego spokoju sami od 1993 roku zregenerujemy belkę w Twoim samochodzie na Twoich oczach w czasie 60min. belka luzem, a z pojazdem  90-130 minut lub możemy zamontować, bo nowa oryginalna belka to wydatek minimum 4000zł.  Czyli wymiana belki i regeneracja belki na poczekaniu. Dlaczego?

Cudotwórcy od tylnej belki w całej Polsce świadomie sieją wszystkim mam zagrożenie na drodze dla swoich większych pieniędzy. Uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę belki zawieszenia tylnego. Nie kieruj się ładnymi stronami , czy otwieranymi filami. Uważaj na malowane belki na wymianę gdzie wewnątrz masz odzyskane, a nie nowe części z innych belek !

fb_1

 Setki dramatycznych zdjęć – codziennie nowe – kliknij wyżej  na niebieski baner Facebooka

Tylna belka Peugeot 206 , Berlingo, Partner oraz Picasso to najczęściej widziane u nas pojazdy. Oczywiście w nieco mniejszej ilości dojeżdżają również pojazdy Citroen Xsara, ZX, Saxo i AX oraz Peugeot 306,106 i 405. Naprawimy tylne belki od 1993 roku.  Od tego czasu wiedzieliśmy tysiące tylnych belek naprawianych chałupniczymi metodami w setkach warsztatów w Polsce. Co więcej, codziennie zdarza się, że to do nas trafiają klienci pokrzywdzeni przez pseudofachowców, którym  obiecano regenerację ich zawieszenia. Pomimo zapewnień domorosłych mechaników taka naprawa tylnej belki kończy się bardzo szybką wizytą na ponownej naprawie i wydaniem kolejnych większych pieniędzy, bo belki po tego typu naprawach są dodatkowo zdewastowane.

Wielu mechaników nie dbając o długie zadowolenie własnego klienta szuka innej kompletnej belki na wymianę, by szybko Twój pojazd wypuścić z warsztatu bo czeka kolejny i zarobić w godzinę nawet 500zł. Niektóre firmy regenerujące stosują bardzo szkodliwe praktyki – demontują części z mało zniszczonych belek i stosują je jako części do regeneracji kolejnych belek na wymianę. Ta rzekomo całkowicie uszkodzona Twoja belka staje się dawcą części do innych belek – używane części znowu wracają do obiegu, bo wiadomo że do kosza ich nikt nie wyrzuci. W sprytny sposób takie firmy dodatkowo zarabiają na takim procederze. Natomiast klientowi sprzedają „całkowicie zregenerowaną” belkę, która ma w sobie używane części z innych belek i koło się zamyka. Dlatego przestrzegamy Was, aby NIGDY nie kupować regenerowanych kompletnych tylnych belek do swoich Peugeotów i Citroenów.

 

Kompletne regenerowane belki na wymianę to składaki

Każda tylna belka skrętna Citroen Peugeot ma sprężyny w formie drążków skrętnych. Polskie drogi ich nie oszczędzają, przez to tył pojazdu mocno się obniża. Drążki skrętne ulegają mocnym nadwyrężeniom w samochodach przewożących cięższe ładunki. Kto zagwarantuje, że w regenerowanej belce nie zostały zainstalowane właśnie takie drążki?

Na dodatek każda z 3 sprężyn może pochodzić z innego pojazdu. Przez to żywotność takich belek jest bardzo mała – zaledwie rok, dwa lub przebieg parę – paręnaście tysięcy kilometrów, a następnie, albo kolejna regeneracja, albo składnica złomu.

belkinawymiane

Weryfikacja pochodzenia części w tylnej belce

Regenerowana belka na wymianę to również sposób na ukrycie prawdziwego pochodzenia części zamiennych. Zabudowane części zawieszenia nie zdradzą kraju pochodzenia. A niestety smutna rzeczywistość jest taka, że są to w większości zamienniki z Chin. Dlatego zawsze trzeba wymagać numerów referencyjnych części używanych do naprawy tylnej belki skrętnej.

Wygląd belki to nie wszystko

U naszej niby konkurencji belki przeznaczone na wymianę są piaskowane i malowane, aby zrobić lepsze wizualne wrażenie na klientach. Używanie takich belek, naprawionych młotem i palnikiem, na używanych częściach lub z wykorzystaniem tanich zamienników słabej jakości może skutkować wypadkiem i pewną reklamacją dzięki małej trwałości.  Naprawy wcześniej regenerowanych belek w innych warsztatach to 75% naszych klientów, co tylko ujawnia skalę problemu i pokazuje, że nie warto korzystać z tanich napraw na używanych, regenerowanych częściach. W wielu wymiarach to się po prostu nie opłaca.

Dlatego regenerujemy tylne belki w naszym warsztacie, w bezpiecznej technologii, przy użyciu oryginalnych części 95%, albo montujemy nowe fabrycznie tylne belki Peugeot Citroen.

Zapraszamy do nas na wymianę tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie !

Będziesz kolejnym zadowolonym właścicielem wspaniałych pojazdów marki Peugeot / Citroen