Piła Regeneracja tylnej belki Peugeot / Citroen
czas na regenerację tylnej belki dla Twojego auta?
Regeneracja tylnej belki Peugeot / Citroen
Od 26 lat oferujemy Państwu sprawdzoną na polskim rynku jakość i bezpieczeństwo na drodze jako jedyny wszędzie chwalony warsztat w Polsce. Regeneracja jest każdorazowo wykonywana na poczekaniu i nie wypraszamy klientów z warsztatu, a jeśli ktoś to robi lepiej uciekaj zawczasu. Naprawa belki skrętnej trwa ok 60 minut, a z całym pojazdem ok.1,5 -2,5 godzin. Regeneracja tylnego zawieszenia obejmuje naprawę czy jak to woli wymianę systemu ułożyskowania oczywiście zgodnie z dokumentacją technologiczną bez taniej chińszczyzny, kołkowania i zaspawania czopów jak robi nasza niby konkurencja. Pokazujemy dramatyczne zdjęcia na profilu Facebook ( żółty baner ). Posiadamy specjalistyczny sprzęt fabryczny jak różne ściągacze, siłowniki, maszyny, obrabiarki do tego typu napraw wszystkie możliwe części zamienne i co najważniejsze 26-letnie doświadczenie. Gwarancja do 100.000 km jak nigdzie indziej. Dlatego wszędzie jesteśmy chwaleni ! Dlatego ludzie jadą z calutkiej Polski, bo wiedzą że nigdzie prawidłowo że sztuką ślusarską tego się nie zrobi. Jeśli ktoś w Polsce podszywa się pod naszą firmę mówi że od nas ma belki i nie dostałeś naszej gwarancji pilnie dzwoń i nas poinformuj 662 474 032. Sprawdzimy to.
Możliwości naprawy belki skrętnej PRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM – PRZYWIEŹ BELKĘ – PRZEŚLIJ BELKĘ
Jeśli znajdziesz kogoś gdzie Twoja belka jest naprawiana dłużej bądź pewny wczesnych komplikacji ! To nie jest fachowa i bezpieczna naprawa !
ZAPRASZAMY Opinie , referencje, komentarze nie tylko tutaj lecz w całej sieci internetu !
Najważniejszym elementem wykonywania bezpiecznej i prawidłowej naprawy tylnej belki jest zastosowanie odpowiedniej i bezpiecznej technologii wymiany czopów by w czasie jazdy się nie obluzowały i nie wyleciały co dzieje się u naszej niby konkurencji. Setki dowodów na FACEBOOK-u. Sam producent nie poleca samodzielnej wymiany czopów, dlatego w sklepach z częściami samochodowymi nie można kupić oryginalnych „luźnych” czopów tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen, a każde wyjęcie i włożenie powoduje bardzo niebezpieczne luzy. Takie czopy dostępne są jedynie złożone fabrycznie w wahaczu lub poprzecznicy i sprzedawanej jako całość. Wynika to z faktu, że czop tylnej belki jest fabrycznie zaciskany, z wielotonową siłą na specjalistycznych maszynach przeznaczonych do tego celu. Wielu w Polsce czopy kołkuje, a w czasie jazdy cudownie się obluzowują. Doprowadza do wypadku. Z wiadomych powodów nie napiszemy jaka to firma. Bądź ostrożny, bo zabijesz siebie i innych na drodze. Zaufaj sprawdzonej firmie w Polsce a nie wymalowanej i wypiaskowanej taniości kosztem zdrowia.
Do wymiany czopów nie stosuje się podgrzewania elementów zawieszenia palnikiem gazowym. Używanie palnika nieodwracalnie zmienia strukturę cząstek metalu i skutkuje nadmierną elastycznością zginania belki i utratę jej fabrycznych właściwości czyli bezpieczeństwa na drodze. Stosowanie innych ręcznych narzędzi – młota do wbijania poszczególnych elementów jest niekontrolowanym procesem nieodwracalnej deformacji tych elementów, które już nigdy nie będą miały swoich wytrzymałości. Rocznie nasza firma uzbiera prawie 10ton takich belek i jej elementów nie zdatnych do kolejnych bezpiecznej regeneracji.
Jak wygląda proces regeneracji tylnej belki?
Diagnostyka tylnej belki
Każda tylna belka z samochodów marek Peugeot 106, 206, 306, 405, Partner oraz Citroen AX, Saxo, ZX, Xsara, Picasso i Berlingo przed podjęciem prac jest dokładnie sprawdzana, czy nie nosi widocznych śladów wcześniejszej nie fachowej naprawy. Niestety aż 75% naszych nowych Klientów to ofiary radosnej bardzo niebezpiecznej twórczości jaka prezentujemy także na Facebooku – „regeneracja tylnej belki”
Po bezwzględnym demontażu belki skrętnej z pojazdu przeprowadzamy kontrolę wzrokową tylnego zawieszenia i po zdemontowaniu tylnej belki z pojazdu, rozbieramy ją na poszczególne elementy. Następnie sprawdzamy każdy element specjalistycznymi przyrządami. Nie ma najmniejszej szansy by profesjonalnie i bezpiecznie naprawić belkę na samochodzie. Kontroli podlegają:
- owalność gniazda osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu i w poprzecznicy, tj. rurze nośnej zawieszenia (ważna jest dokładność pasowania – 0,02 mm);
- współosiowość samej rury nośnej, na okoliczność ewentualnej kolizji lub napotkania dziury w jezdni;
- poduszki mocowania tylnego zawieszenia do karoserii, które często podlegają rozerwaniu i korozji;
- nadwyrężenia sprężyn belki jakim są drążki skrętne;
- amortyzatory olejowe jakie są w takiej belce;
- szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe oraz linki hamulca ręcznego jak i bębny hamulcowe.
Dbamy o jakość całego tylnego zawieszenia by Klient poruszał się bezpiecznie nie stwarzał zagrożenia na drodze nam wszystkim.
Naprawa tylnej belki
O wszelkich napotkanych nieprawidłowościach od razu informujemy naszych klientów – ich bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Diagnostyka pozwala oszacować wielkość uszkodzeń – właśnie teraz przychodzi moment, aby porozmawiać o kosztach. Bez zdemontowania zawieszenia nie można ustalić, jakie z kilkunastu elementów, z których składa się zawieszenie, są uszkodzone, a jakie w nie naruszonym stanie.
Usterki elementów tylnej belki sięgać mogą 20-80%. Konieczność całkowitej wymiany tylnej belki zdarza się bardzo rzadko – chyba, że samochód Klienta przejechał 300 – 400 tysięcy kilometrów tylko po polskich, dziurawych drogach. Każda naprawiona przez nas tylna belka, która opuszczająca nasz specjalistyczny warsztat jest oczyszczona, pomalowana i zaplombowana. Tym samym zapewniamy najwyższą jakość naszych usług w Polsce oraz bezpieczeństwo i zadowolenie naszym Klientom na przebieg do 100.000km Jedynie tylna belka Peugeot 206 do 70.000km.
Zapraszamy do nas na regeneracje tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!