Regeneracja tylnej belki

czas na regenerację tylnej belki dla Twojego auta?

Możliwości naprawy belki skrętnej    PRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM  –  PRZYWIEŹ BELKĘ  –  PRZEŚLIJ BELKĘ

 

Od 24 lat oferujemy Państwu sprawdzoną na polskim rynku jakość i bezpieczeństwo na drodze jako jedyny wszędzie chwalony warsztat w Polsce.  Regeneracja jest każdorazowo wykonywana na poczekaniu i trwa ok 60 minut, a z całym pojazdem ok.1,5 -2,5 godzin. Regeneracja obejmuje naprawę czy wymianę systemu ułożyskowania oczywiście zgodnie z dokumentacją technologiczną bez taniej chińszczyzny, kołkowania i zaspawania czopów jak robi nasza niby konkurencja. Posiadamy specjalistyczny sprzęt fabryczny jak różne ściągacze,  siłowniki, maszyny, obrabiarki  do tego typu napraw wszystkie możliwe części zamienne i co najważniejsze 24-letnie doświadczenie. Gwarancja do 100.000km jak nigdzie indziej. Dlatego wszędzie jesteśmy chwaleni ! Jeśli ktoś w Polsce podszywa się pod naszą firmę mówi że od nas ma belki i nie dostałeś naszej gwarancji pilnie dzwoń i  nas poinformuj 673512627.  Sprawdzimy to. 

belkinawymiane

regeneracjatylnejbelkiJeśli znajdziesz kogoś gdzie Twoja belka jest naprawiana dłużej bądź pewny wczesnych komplikacji !  To nie jest fachowa i bezpieczna naprawa !

 

ZAPRASZAMY  Opinie , referencje,  komentarze  nie tylko tutaj lecz w całej sieci internetu !

 

Zobacz koniecznie zanim wylądujesz w rowie

fb_1

Najważniejszym elementem wykonywania bezpiecznej i prawidłowej naprawy tylnej belki jest zastosowanie odpowiedniej i bezpiecznej technologii wymiany czopów by w czasie jazdy się nie obluzowały i nie wyleciały co dzieje się u naszej niby konkurencji. Setki dowodów na FACEBOOK-u Sam producent nie poleca samodzielnej wymiany czopów, dlatego w sklepach z częściami samochodowymi nie można kupić oryginalnych „luźnych” czopów tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen, a każde wyjęcie i włożenie powoduje bardzo niebezpieczne luzy. Takie czopy dostępne są jedynie złożone fabrycznie w wahaczu lub poprzecznicy i sprzedawanej jako całość. Wynika to z faktu, że czop tylnej belki jest fabrycznie zaciskany, z wielotonową siłą na specjalistycznych maszynach przeznaczonych do tego celu. Wielu   w Polsce czopy kołkuje, a w czasie jazdy cudownie się  obluzowują. Doprowadza do wypadku. Z wiadomych powodów nie napiszemy jaka to firma. Bądź ostrożny, bo zabijesz siebie i innych na drodze. Zaufaj sprawdzonej firmie w Polsce a nie wymalowanej i wypiaskowanej taniości kosztem zdrowia.

kołkowane czopy belki blokowany czop belki wysuniety czop spawane czopy belki

Do wymiany czopów nie stosuje się podgrzewania elementów zawieszenia palnikiem gazowym. Używanie palnika nieodwracalnie zmienia strukturę cząstek metalu i skutkuje nadmierną elastycznością zginania belki i utratę jej fabrycznych właściwości czyli bezpieczeństwa na drodze. Stosowanie innych ręcznych narzędzi – młota do wbijania poszczególnych elementów jest niekontrolowanym procesem nieodwracalnej deformacji tych elementów, które już nigdy nie będą miały swoich wytrzymałości. Rocznie nasza firma uzbiera prawie 10ton  takich belek i  jej elementów nie zdatnych do kolejnych bezpiecznej regeneracji.

Jak wygląda proces regeneracji tylnej belki?

Diagnostyka tylnej belki

Każda tylna belka z samochodów marek Peugeot 106, 206, 306, 405, Partner oraz Citroen AX, Saxo, ZX, Xsara, Picasso i Berlingo przed podjęciem prac jest dokładnie sprawdzana, czy nie nosi widocznych śladów wcześniejszej nie fachowej naprawy. Niestety aż 75% naszych nowych Klientów to ofiary radosnej bardzo niebezpiecznej twórczości jaka prezentujemy także na Facebooku – „regeneracja tylnej belki”

Po bezwzględnym demontażu belki skrętnej z pojazdu przeprowadzamy kontrolę wzrokową tylnego zawieszenia i po zdemontowaniu tylnej belki z pojazdu, rozbieramy ją na poszczególne elementy. Następnie sprawdzamy każdy element specjalistycznymi przyrządami. Nie ma najmniejszej szansy by profesjonalnie i bezpiecznie naprawić belkę na samochodzie. Kontroli podlegają:

  • owalność gniazda osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu i w poprzecznicy, tj. rurze nośnej zawieszenia (ważna jest dokładność pasowania – 0,02 mm);
  • współosiowość samej rury nośnej, na okoliczność ewentualnej kolizji lub napotkania dziury w jezdni;
  • poduszki mocowania tylnego zawieszenia do karoserii, które często podlegają rozerwaniu i korozji;
  • nadwyrężenia sprężyn belki jakim są drążki skrętne;
  • amortyzatory olejowe jakie są w takiej belce;
  • szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe oraz linki hamulca ręcznego jak i bębny hamulcowe.

Dbamy o jakość całego tylnego zawieszenia by Klient poruszał się bezpiecznie nie stwarzał zagrożenia na drodze nam wszystkim.

Naprawa tylnej belki

O wszelkich napotkanych nieprawidłowościach od razu informujemy naszych klientów – ich bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Diagnostyka pozwala oszacować wielkość uszkodzeń – właśnie teraz przychodzi moment, aby porozmawiać o kosztach. Bez zdemontowania zawieszenia nie można ustalić, jakie z kilkunastu elementów, z których składa się zawieszenie, są uszkodzone, a jakie w nie naruszonym stanie.

Usterki elementów tylnej belki sięgać mogą 20-80%.  Konieczność całkowitej wymiany tylnej belki zdarza się bardzo rzadko – chyba, że samochód Klienta przejechał 300 – 400 tysięcy kilometrów tylko po polskich, dziurawych drogach. Każda naprawiona przez nas tylna belka, która  opuszczająca nasz specjalistyczny warsztat jest oczyszczona, pomalowana i zaplombowana. Tym samym zapewniamy najwyższą jakość naszych usług w Polsce oraz bezpieczeństwo i zadowolenie naszym Klientom na przebieg do 100.000km Jedynie tylna belka Peugeot 206 do 60.000km.

Zapraszamy do nas na regeneracje tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!belki