Naprawa tylnej belki

dowiedz się jak naprawiamy tylną belkę

OSTRZEGAMY przed bardzo niebezpiecznymi regeneracjami jakie codziennie pokazujemy na Facebooku po naszej niby konkurencji. Zobacz czego dopuszcza się nasza konkurencja oferując celowo KOMPLETNE belki na wymianę po zaniżonych cenach czyli kradzionych częściach z wcześniej dostarczonych belek jakie są bezczelnie montowane do kolejnych  na wymianę.  Naprawa tylnej belki skrętnej to nie jest prosta sprawa. Wymaga ogromnej wiedzy, odpowiednich maszyn , przyrządów jak i wprawy  i uczciwości wobec klienta . To bardzo niebezpieczna, specyficzna i niszowa naprawa. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto naprawiając byle gdzie. Zainwestuj u nas we własne bezpieczeństwo i całej rodziny.

Producent nie przewiduje naprawy tylnego skrętnego zawieszenia z uwagi na zaprasowane na stałe elementy typu czop belki. A dokładniej rzecz ujmując, nie przewiduje wymiany fabrycznie zaprasowanych czopów w zwykłym warsztacie samochodowym, bo niby czym?  Młotem i palnikiem a potem spawarkę i kołkowaniem jak robi to nasza konkurencja. Tysiące dowodów pokazujemy tu ( kliknij niebieski baner )

Tak dramatycznie wręcz kryminalnie naprawia belki nasza konkurencja. Pokazujemy ku przestrodze byście uniknęli poważnych kłopotów. Wasza niewiedza doprowadza że kupujecie Państwo belki na wymianę rzeźbione z części jakie powinny znaleźć się na złomie. Belki są prostowane, spawane, kołkowane i nagminne grzane palnikiem gazowym. Kupowanie kompletnej belki na wymianę to pewne kłopoty.

fb_1

KILKA ZDJĘĆ – tysiące innych kliknij wyżej  na niebieski baner Facebooka

2 6 5 4 3 1 4 5 11 tylna belka7

Standardowy warsztat samochodowy, nawet jeśli specjalizuje się w naprawach zawieszeń, nie ma możliwości bezpiecznej wymiany czopów w poprzecznicy, czyli rurze nośnej skrętnej tylnej belki lub naprawy wahaczy bo niby czym i na na czym.
Czopy są tak krytycznym elementem, mającym bezpośredni wpływa nie tylko na komfort, ale i przede wszystkim na bezpieczeństwo jazdy, że oryginalne czopy są sprzedawane w całości w zaprasowanej poprzecznicy. Jedyne w Polsce czopy dostępne luzem w sprzedaży, to te pochodzące z Chin za 20zł , nie posiadające atestów i dokumentacji dopuszczającej te części do użytkowania. Polityka Peugeot Citroen w tej kwestii jest jasna: nie ma  na rynku oryginalnych czopów do samodzielnej naprawy belki. Nigdy nie było i nie będzie, a ci co piszą we własnych ofertach ze stosują wszystkie oryginalne części to jawne oszustwo , by złapać naiwnych ludzi.

belkinawymiane

Do wykonania prawidłowej naprawy tylnej belki potrzeba nie tylko ogromnej wiedzy i doświadczenia,  a także odpowiedniego sprzętu i uczciwości. Brak dostępu do tego sprzętu skłania mechaników-amatorów czyli niby nasza konkurencja do spawania elementów zawieszenia, czy przykręcania ich śrubami, kołkowania spawarką, aby np. czopy nie wypadły w czasie jazdy co często widzimy.  Spawanie, grzanie palnikiem, przykręcanie śrubami całkowicie zmienia właściwości materiału i powoduje, że tylna belka przestaje spełnić swoje bezpieczne funkcje i nadaje się tylko na złom. Skutki tych operacji mogą być tragiczne dla zdrowia i kieszeni. Tysiące dowodów jest na naszym Fanpag-u . Zobacz koniecznie tysiące zdjęć  jak naprawia belki nasza konkurencja bo w przeciwnym razie bądź pewny kłopotów już po kilku miesiącach. Dlatego mają wiele negatywnych opinii oraz wieczne reklamacja jakie CODZIENNIE  u nas lądują na porządną naprawę.

Przykładowo: tylne belka Citroen Xsara,  Citroen ZX jak i Peugeot 306 to belki jakich nie wolno tulejować, napawać. Elementy tego zawieszenia mają cienkie ścianki i po regeneracji mogą stanowić gigantycznie niebezpieczeństwo.  Kiedy rura nośna tylnej belki się wytrze i straci wytrzymałość musi zostać bezwzględnie wymieniona na nową rurę nośną z atestem. Chińskie zamienniki, bez atestów i homologacji to pozorna oszczędność i pewne kłopoty już za 2.000 kilometrów.

 

Nasza specjalistyczna regeneracja to nasza wizytówka w całej europie od 1993 roku

 W porównaniu do naszej konkurencji nie mamy czego się wstydzić ! Aż 99% zadowolonych klientów !

Elementy zawieszenia podlegają bardzo dużym obciążeniom. Są również narażone na bardzo niekorzystne czynniki zewnętrzne, wodę, brud i sól. Dlatego tak ważne jest nie tylko prawidłowe użytkowanie zawieszenia, ale również regularne przeglądy i serwisowanie. Na przykład regularna wymiana uszczelek za 30 zł może zaoszczędzić naprawdę znacznie poważniejszej naprawy i wydłuży cykl życia naszej belki skrętnej.

Przestrzegamy przed pseudofachowcami co otwierają warsztaty jeden po drugim, dla których naprawa belki w Twoim samochodzie trwa ponad 2 godziny, a klientów przyjmują od ręki lub celowo zaniżają ceny by za wszelką cenę pozbyć się niesprzedanych belek bubli. Unikaj kompletnych belek na wymianę !  Taka firma nie jest godna zainteresowania i polecenia, bo w przeciwnym razie mieliby Klientów. W dobie wielkiego zainteresowanie prawdziwy specjalista ma kolejki i takim warto zaufać, bo większość ludzi wgłębia się w temat analizując wiadomości w internecie dzień ,dwa, trzy. Dlatego wielu ma setki negatywnych i  nie polecanych opinii. Wielu przestrzega przed naprawami tu i tam. My jednak po 22 latach nie dopuszczamy się amatorszczyzny zaś inni codziennie u nas lądują na poprawki,  bo bezmyślne osłabiono im  strukturę tylnej belki, używano niewłaściwych części, regenerowanych klejem i spawarką , albo tanich zamienników narażają życie Twoje i Twojej rodziny.

Zaufaj specjalistom, którzy nie mają nic do ukrycia, a Klientów nie wypraszają z warsztatu, zawsze rzetelnie informują o faktycznym stanie zawieszenia twojego pojazdu, a nie jedną z góry określoną cenę. Także stosują tylko oryginalne części i technologię naprawy tylnej belki, która daje zadowolenie i gwarantuje bezpieczeństwo na przynajmniej 80.000km, a nie rok czy dwa.

Zapraszamy do nas na naprawę tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!