Środki ostrożności tylna belka
Czy zdajesz sobie sprawę z powagi regeneracji tylnego zawieszenia ? Czy wiesz, że belki nie naprawisz trwale, porządnie i bezpiecznie jak w naszej firmie ?
Oto tysiące dowodów na radosną twórczość czyli niebezpieczne kombinatorstwo naszej niby konkurencji. Pachnie to kryminałem jeśli skusisz się na takie pseudo regenerację jakie pokazujemy z całej polski. Zabijesz siebie i innych na drodze. Wejdź na Facebooka bądź świadomy zagrożenia zobacz oszustwa stosowane w sprzedawanych całych kompletnych belkach po regeneracji na wymianę za 500czy 600 zł. Zauważ, że użwane są w podobnej cenie. Nie daj się oszukać.
- nie tyraj tylnego zawieszenia skrętnego ile wlezie. Uszkodzenie belki Peugeot/Citroen jest powodowane Twoją niewiedzą. To nie wada fabryczna. To element o ściśle określonej wytrzymałości jak pasek rozrządu w silniku. Nie wyczekuj aż coś usłyszysz jak zgrzyty czy stuki belki. Nie wyczekuj aż coś zobaczysz , czyli koła pochylone /\ . Na czas wymieniaj u fachowca w Pile gumowe zużywająca się uszczelnienie. Tylko w ten sposób unikniesz kosztów i kłopotów na długie lata.
- nie pozwól sobie by Cię wypraszano z warsztatu gdzie robią regenerację, a nie samą wymianę. Nie daj sobie wcisnąć innej kompletnej belki na wymianę ! Bądź pewny, że będziesz kolejną ofiarą kombinatorstwa, kołkowania czopów w belce, walenia młotami, grzania palnikiem i spawania, gdzie tracisz strukturę metalu. Do wypadku tylko mały krok. Taka belka to niebezpieczny złom za który musisz im płacić.
- uważaj i nie ufaj tym co dają gwarancję na rok czy dwa bo to nie jest gwarancja. Boją się większej odpowiedzialności ze względu na spore reklamacje, a belka się psuje od ilości przejechanych kilometrów, a nie upływających lat. Uważaj również jeśli ktoś daje gwarancję bez limitu kilometrów. To kolejne oszustwo. Uważaj przy tym na upiększenie belki wyglądem po przez piaskowanie czy malowanie jakie zniknie i pokryje się korozją w ciągu 30 dni. Tego producent nie robi ! To surowe staliwne odlewy jakie muszą z zewnątrz korodować !
- uważaj na celowe oferty regeneracji po jednej z góry określonej cenie. Dzieje się to dla własnego wygodnictwa by ludziom wmówić ciemnotę że każda belka jest całkowicie zniszczona. Dzięki temu nie uszkodzone części z jednych belek są kradzione i montowane do kolejnych. Tak dodatkowo zarabiają pieniądze bez własnego wkładu finansowego. Łatwo przyszło i łato poszło. Stać ich na obniżenie cen. Ale pamiętaj, że w belce masz odzyskane części jakie dzięki niewielkiej gwarancji rozlatują się zawsze przed czasem.
- nie kupuj kompletnej belki na wymianę, bo to celowe zagrywki podyktowane NIBY oszczędnością czasu. To wielkie oszustwa celowo stosowane dzięki czemu kradzione są nieuszkodzone części z jednych belek i montowane do drugich jako składaki. Dobrych części do kosza nikt przecież nie wyrzuci. Uważaj.
- nie naprawiaj belki u mechanika bo nie posiada maszyn do naprawy podzespołów belki oraz nie ma żadnych specjalnych ściągaczy nie wspominając o braku doświadczenia. To na Tobie będzie się uczyć i belkę musi zniszczyć tak jak pokazujemy w tysiącach zdjęć na Facebooku.
- nie naprawiaj belki u mechanika bo wielu nieuczciwych dla zaoszczędzenie własnego czasu by nie blokować stanowiska w oczekiwaniu na naprawę belki wolą kupić inną rzeźbioną belką z kilku sztuk w jedną na tak zwaną wymianę a przy tym w 1 godzinę zarobić 250-800zł.
- nie kupuj kompletnych belek na wymianę bo części jakie powinny znaleźć się na złomowisku są niebezpiecznie kołkowane, zaspawane oraz klejone. Tysiące dowodów na Facebooku naszej konkurencji.
- nie kupuj kompletnych belek na wymianę bo w takiej belce za 600-900zł musisz mieć TANIE niebezpieczne chińskie części bez atestu i homologacji jakie rozlatują się już po przejechaniu 5-15.000km. To dlatego mamy tak wielką ilość belek do poprawek po naszej konkurencji. Zobacz Facebook.
- nie kupuj oczami, bo ktoś Ci belkę wypiaskuje czy wymaluje.
- uważaj jeśli ktoś regeneruje Ci wymontowaną belkę dłużej jak 60 minut, a z samochodem 2-2,5 godziny . Bądź pewny kłopotów i wczesnej utraty pieniędzy
- uważaj na tych co belkę regenerują na samochodzie. Każda belka musi być rozpołowiona a jak to zrobić gdy mamy ja przykręconą do podłogi pojazdu ?
- jeśli ktoś Ci wciska słowa, że robi na wszystkich oryginalnych częściach niech pokaże numery referencyjne części koncernu PSA jaki składa się z 6 znaków ( litery i cyfry)
- uważaj na chińskie belki jakie są w całości wymalowane błyszczącą czarną farbą. To belki bez atestu, homologacji. Tu masz film jaki nagraliśmy a w nim słowa importera tych belek na Polskę jaki mówi nam że wszystkie belki jakie sprzedaje są krzywe i nie ma prostych bo sprawdził ale może wybrać najbardziej proste. Dramat : https://www.youtube.com/watch?v=W3YlQtVS9ZI
- Producentem i głównym dystrybutorem łożysk do belek jest tylko i wyłącznie firma KOYO. Czopów oryginalnych luzem nigdy nie było i nie ma. Jeśli ktoś wmawia że posiada oryginały pięknie Cię oszukuje. Tak dla orientacji : Oryginalne 2 czopy do belki Berlingo, Picasso, Partner i 405 to koszt około 3500ł, do Peugeot 206 około 2400zł, zaś Xsara, ZX,306 już za sztukę 1200zł, a Peugeot 106 Citroen SAXO i AX dwie sztuki zaprasowane w poprzecznicy koszt około 2300zł
- przeanalizuj i porównaj ceny poszczególnych części z innymi ofertami a sam uznasz że mamy rację a będziemy Was uświadamiać bo dość mamy od was takich niebezpiecznie naprawianych belek jakie drugi raz tanio naprawić się nie da bo części są zdewastowane w czasie pseudo naprawy.
- TWÓJ WYBÓR, TWOJE ŻYCIE, TWÓJ SAMOCHÓD.
Komentowanie dla tego wpisu jest zablokowane.