Jedyna w Polsce od 1993r. chwalona, uczciwa  w pełni profesjonalna, bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszenia skrętnego Peugeot 206 plus, SX, RC, CC, SW, S16

 

strzPRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM     PRZYWIEŹ BELKĘ  –  PRZEŚLIJ BELKĘ KURIEREM

 

Od 1993 roku  jadą klienci z całej Polski i z zagranicy ! Zastanów się dlaczego chcą jechać setki kilometrów ?

Tylna Belka Citroen BerlingobelkatytylnaskretnaCennik regeneracji.  UWAGA !  Jeśli umiesz liczyć Miły Kliencie co ile kosztuje, by profesjonalnie ale BEZPIECZNIE naprawić Twoją belkę zapraszamy do nas do Piły gdzie naprawiamy belki od 24 lat na poczekaniu w 60-90 minut, a z pojazdem całym do 2 godzin.  Belka tylna 206 składa się z wielu elementów które mogłeś już uszkodzić lub nie.  Każdą belkę zawieszenia tylnego można bezpiecznie zregenerować. Ich wytrzymałość na polskich mierzona jest w ilości pokonywanych kilometrów jak olej w silniku. Cennik poszczególnych części mamy poniżej. Nie oszukujemy Ciebie jedną z góry określoną ceną lub też całymi kompletnymi regenerowanymi belki na wymianę.   Inni stosują takie sztuczki i nie dowiesz się co ile w niej kosztuje, bo po cichu chcą ukraść części Tobie z belki  i zamontować je bez własnego wkładu finansowego do innych belek zarabiając na tym dodatkowe pieniądze.  Ale jeśli zależy Ci na własnym bezpieczeństwie i zadowoleniu bez picowania typu malowanie belki i kupowaniu innych kompletnych wyrzeźbionych by nie powiedzieć regenerowanych na wymianę z pogiętymi drążkami skrętnymi czyli sprężynami oraz częściami odzyskanymi i ukradzionymi z poprzedniej wymiany to uważaj bo kłopoty się nie skończą lecz poważnie zaczną. Oto kryminalne regeneracja naszej konkurencji.  Zobacz jak niebezpiecznie kołkują czopy. Bądź ostrożny.  Uwaga na regenerowane na wymianę oraz  nowe i krzywe belki w całości malowane na czarno. Nie wierzysz ? Kup i sprawdź geometrię kół, a sam się przekonasz. Oto dowód  jak importer potwierdza w rozmowie telefonicznej z nami, że wszystkie są krzywe i nie ma prostych belek ale może wybrać najbardziej proste. To chińskie krzywe belki bez atestu i homologacji !  Oszuści wmawiają Wam , że to francuski produkt robiony belki dla Peugeot i Citroena. Wypraszają Cie z firmy byś nie widział jak belka jest składana  i na jakich częściach ! Oszukują własnych klientów przez ty mają setki negatywnych opinii.  Mamy tysiące dowodów  na Facebook-u gdzie kradzione są części z wcześniej dostarczonych im belek na wymianę i bezczelnie po cichu montowane te nie uszkodzone do kolejnych pod płaszczykiem słów ” oszczędność czasu ” i ” belka po piaskowaniu wymalowana” czego sam producent nie robi.  Klikaj baner zobacz tysiące zdjęć tanich regeneracji gdzie dochodzi do wypadków. Czytaj również  środki ostrożności tylna belka

fb_1

belkinawymiane

23Od 24 lat każdą belkę Peugeot 206 zregenerujemy fachowo i bezpiecznie zgodnie z dokumentacją fabryczną gdzie usuwamy przyczynę powstawania usterki. Tańsza jest jej naprawa, jak fabryczna nowa belka tylnego zawieszeni jaka kosztuje ok 4000-4700zł.  Cieszymy się od wielu lat największym zaufaniem i dlatego musimy klientów rejestrować. Posiadamy tysiące części nowych i używanych wszelkie maszyny do obróbki i przyrządy do naprawy oraz ogromną wiedzę.  Jesteśmy fachowcami, a nie uniwersalnymi wymieniaczami

 

belki

Czytaj środki ostrożności tylna belka

 Belka 206 stuka ? Belka tylna 206 zgrzyta ?  Masz luźne prawe tylne koło i wpada w wibrację ? A może masz brak komfortu jazdy, bo jest przytarta lub całkowicie zatarta taka sztywna. Nie wymieniaj przypadkiem amortyzatorów !!!!  Nieświadomie doprowadziłeś do jej zniszczenia, mając przekroczone 50.000km. Nawet nie wiesz, że jeździsz  już na częściowo zniszczonej belce, a wewnątrz musisz mieć nawarstwioną korozję.  Nie ma mowy by było inaczej !

Trzeba bezpiecznie i profesjonalnie wymienić profilaktycznie uszczelnienie, a unikniesz tym większych kosztów lub niespodzianek na drodze. Pamiętaj że każda tego typu naprawa u mechanika musi spowodować jej dodatkowe zniszczenie czyli brak geometrii kół, części pogięte i zaspawane, a nawet zakołkowane. Jednak uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę bo zapłacisz podwójnie jak tysiące ludzi którzy też początkowo traktowali to śmiechem.

Więc czytaj to co opisujemy poniżej  i weź sobie to de serca, bo kłopoty się nie skończą lecz zaczną.  Tego nigdzie trwale nie naprawisz. Cyrki naszej konkurencji pokazujemy na Facebooku ( klikaj niebieski baner ).  To dlatego codziennie ludzie jadą z całego kraju i zagranicy po setki i tysiące kilometrów.

 Dlaczego belka Peugeot 206 się tak psuje ?

Zadajesz sobie zapewne pytanie i szukasz odpowiedzi dlaczego stuka i zgrzyta tylna belka Peugeot 206 ? Tak bo przekroczyłeś limit kilometrów jaki ona wytrzymuje na polskich drogach od nowości lub dałeś się nabrać gdzieś na tanie naprawienie bez gwarancji lub ze śmieszną rok czy dwa. To nie jest żadna gwarancja !  Tylna belka 206 składa się z wielu części jako zespolony element zawieszenia podobnie jak przednie zawieszenie. Niestety Twoja niewiedza doprowadza do jej uszkodzenia, bo na czas nie wymieniłeś u specjalisty  gumowego niszczejącego uszczelnienia.  Faktem jest że tylne zawieszenie Peugeot 206 na polskich drogach od nowości pojazdu wytrzymuje bezusterkowo do 50.000km to aż 80% właścicieli tych pojazdów wpada w pułapkę dzięki niewiedzy swojej i serwisanta jeżdżąc więcej kilometrów gdzie korozja puchnie i  „ucisza” jak i usztywnia tylne zawieszenie 206. Nie powinno się wyczekiwać efektów wizualnych jak pochylone koła oraz efektów dźwiękowych jak stuki czy zgrzytanie. Otóż kiedy wlatuje po kropelce woda do wnętrza belki produkuje się korozja i puchnie. Po kilku czy kilkunastu miesiącach zaciera się system ułożyskowania, a nawet go zakleszcza. Belka jest coraz bardziej sztywniejsza. Wówczas wszelkie mikro-luzy są kasowane tym belka nie stuka i nie puka więc ludzie łudzą się myślami, że wszystko jest w idealnym stanie. Dzięki tej niewiedzy i łudzeniem się takimi myślami mamy tysiące belek do regeneracji już po 40, 100 a nawet 200 tysiącach kilometrów i więcej. Usterka pojawia się w 95% od prawego koła. Wielu niepotrzebnie wymienia amortyzatory bo tak mówił diagnosta na stacji kontroli. Nie wolno do takiego zawieszenia montować gazowych amortyzatorów ! Ostrzegamy. Ludzie szukają pomocy w pobliżu własnego komina pakując się w kolejne kłopoty, bo takie belki regenerowane po za naszą firmą to brak gwarancji i pieniędzy w kieszeni. Belka tylna Peugeot 206 nie wytrzyma więcej jak 5-15.000km. Przekonaj się sam na sobie lub lepiej zaufaj nam. Zobacz tysiące zdjęć dramatycznych regeneracji u nas na Facebooku ( niebieski baner )

Nasza fachowa i chwalona regeneracja w całej Europie

Regeneracja tylnej belki Peugeot 206 przeprowadzana jest kompleksowo na specjalistycznym sprzęcie, a nie młotem i palnikiem gazowym raz, lecz porządnie usuwając przyczynę powstawania usterki wraz z dodatkowym doszczelnieniem. Dzięki poprawionej technologi zwiększamy ich żywotność o 30%  jak nigdzie indziej ! To dlatego tysiące ludzi po setki kilometrów jedzie do nas z całej Polski i zagranicy, bo wiedzą że tylko nam można od lat zaufać. Naprawa belki skrętnej Peugeot 206 nie polega na samej wymianie części ! W związku z tym nie ma u nas oszustw typu  jednej z góry ustalonej ceny za naprawę tylnej belki, bo naprawiane są uczciwie pod okiem właściciela firmy, a nie wirtualnie w dziwnych filiach.  Tym nie odzyskujemy nie uszkodzonych części z jednych belek i nie montujemy ich do kolejnych tak jak to robią nasi naśladowcy od kilku lat dodatkowo na tym zarabiając. Dlatego nie kupuj pod żadnym pozorem KOMPLETNYCH belek na wymianę, czyli składaka ( kota w worku )  robionego z odzyskanych części z poprzedniej wymiany, gdzie musisz dodatkowo dostać cudze, a nie swoje pogięte używane sprężyny ( drążki skrętne ). Każda inaczej obciążana i  zdeformowana. Wiadomo, że części nieuszkodzonych nikt do kosza nie wyrzuci. To dlatego są oferowane belki na wymianę, by dodatkowo zarobić na ludziach bez wiedzy technicznej i wcisnąć mechanikowi któremu zależy na szybkim zwolnieniu kanału czy podnośnika. Niestety dobre nieuszkodzone części są z takich oddawanych belek na wymianę  po cichu celowo wyciągają i montują do kolejnych. Stać ich wówczas na zaniżanie cen z takimi kradzionymi częściami, bo i tak wyjdą na swoje. Dla zachęty piaskują i malują by wzbudzić zaufanie. My takich oszustw nie robimy i cieszymy się od wielu lat najlepszym zaufaniem. Płacisz uczciwie za to co masz w belce zniszczone tak jak to dzieje się w przednim zawieszeniu. Widzisz jak naprawiamy, bo z warsztatu klientów nie wypraszamy. Belki tylne naprawiamy na poczekaniu uczciwie zgodnie z dokumentacją fabryczną od 24 lat.

Ile kosztuje regeneracja belki skrętnej Peugeot 206 ?

Ostateczny koszt profesjonalnej naprawy belki Peugeot 206  zależy od ilości zniszczonych elementów, które będziemy wymieniać tak jak to się dzieje w przednim zawieszeniu i nie tylko. Nie można zrobić rzetelnej diagnostyki tylnej belki przez telefon czy kontakt mailowy, nie można tego dokonać dokładnie nie rozbierając tylnej belki na poszczególne części. Jednak dzięki 23 letniemu doświadczeniu  możemy w ok 80% telefonicznie oszacować.

Poniżej prezentujemy stawkę profesjonalnej wszędzie  chwalonej w Polsce  usługi oraz większości oryginalnych części zamiennych (ceny podane są w kwotach brutto ). Ponieważ w naszej firmie możesz być przy naprawie czy regeneracji belki  Twojego samochodu  lub w poczekalni  to na miejscu poznasz dokładne koszty kompletnej naprawy belki. Poinformujemy Ciebie również na przyszłość co robić, by już belki nie uszkodzić.  Wiesz dokładnie za co płacisz, a my wiemy na co udzielamy gwarancji nawet do 4 lat lub 70 000 km przebiegu jak nigdzie indziej.

Cennik :

Twoja belka Peugeot 206 nie może być grzebana u amatorów radosnej twórczości jakich w Polsce nie brakuje, bo takie elementy przez nich MUSZĄ być mechanicznie uszkodzone i zdeformowane !!!  Części muszą się nadawać do regeneracji  a jeśli nie się nadają mamy dużo zastępczych nowych i używanych. Zobacz tysiące zdjęć na Facebooku naszej konkurencji !   Wszelkie spawanie zawieszenia pojazdu, walenia młotami, grzanie palnikami, wiercenie, kołkowanie czopów, by nie wyleciały z rury nośnej doprowadza elementy na złomowisko. Po co masz ponosić dodatkowe koszty typu kaucja ? Nikt za darmo części zamiennych nie odda chyba że ukradnie z innych belek z poprzedniej wymiany i wmontuje Tobie. Tak może się stać z Twoją belką jeśli naiwność i nieświadomość Cię zgubi.  Jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów zaufaj i Ty naszym fachowcom z doświadczeniem od 1993 roku!  Belka tylna Peugeot 206 jest doszczelniona i wzmocniona. Robią większe przebiegi jak nowe z fabryki !!!! Posiadamy tysiące nowych i używanych wszystkich części i każdą belkę potrafimy bezpiecznie zregenerować.

regeneracja

 tylnabelkapeugeot206

Jasny i przejrzysty cennik gdzie wiesz za co płacisz :

Nie masz ukrytych kosztów ! Ceny brutto ! telefon: 662 474 032

  • Robocizna za regenerację belki, z gwarancją do 60-70.000km a nie rok czy dwa kiedy zrobisz 10.000km – 350 zł;
  • KOMPLET uszczelek i łożysk igiełkowych na całą belkę (ref. Oryginału PSA 5131.A6 ) – 170 zł; ( wersja XS, RC, CC, S16 +30zł )
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop lewy montujemy – 100 zł/szt.; ( wersja XS, CC, RC, S16 +30zł )
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop prawy montujemy – 100 zł/szt.
  • Lub cała poprzecznica z dwoma nowymi zaprasowanymi czopami  – 200zł/szt.
  • Możliwy demontaż i montaż belki w naszej firmie  –  całość operacji i gratisowa regulacja hamulców  – 130 zł/szt.;

Dla informacji ! Oryginalne 2 czopy to wydatek ok 2200zł.
Uwaga na oszustów co mówią że posiadają takie oryginalne czopy !tylna_belka_peugeot_206
UWAGA – 70% belek to zaledwie wymiana 1 lub 2 czopów i kompletu łożysk i uszczelek

Czyli sama regeneracja większości belek to: 350+170+100+100 = 720zł .Ale są jeszcze inne elementy jakie mogą, a nie muszą się uszkodzić.

 W razie DODATKOWO,  jeżeli uszkodziłeś inne poniższe części, do budżetu regeneracji tylnej belki 206 trzeba doliczyć :

  • Naprawa gniazda –  wymiana wahacz lewy – nowe gniazdo 150 zł/szt.;
  • Naprawa gniazda –  wymiana wahacz prawy – nowe gniazdo 150 zł/szt.;
  • Jedna z czterech tylna poduszka mocowania belki – 20 zł/szt.  ( ref. Oryginału PSA 5131 A9 )
  • Drążek lewy reakcyjny w Peugeot 206 SW  170zł/szt. ( ref. Oryginału PSA ref. 5150.91 )
  • Drążek prawy reakcyjny w Peugeot 206 SW  170zł/szt. ( ref. Oryginału PSA ref. 5150.92 )
  • Amortyzatory OLEJOWE  godne polecenia to Record – Francja lub Sachs Niemcy ( innych absolutnie nie polecamy )  120zł/szt
  • Szczęki hamulcowe 60-80zł/ kpl.

Wyjedziesz w pełni bezpiecznym samochodem jak nigdzie indziej. U nas nie ma radosnej twórczości.

POZOSTAŁE:

  • Transport belki w jedną stronę do naprawy naszym przewoźnikiem po  całej Polsce – 50 zł/szt w jedną stronę .;

EWENTUALNE KOSZTY ZDEFORMOWANYCH MECHANICZNIE ELEMENTÓW NIEZDATNYCH DO KOLEJNEJ BEZPIECZNEJ REGENERACJI PO PSEUDO-FACHOWCACH.

  • Wymiana krzywej rury nośnej po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatna do naprawy) na naszą prostą i bezpieczną. Do wyboru – używana oryginalna – 400 zł/szt.; zamiennik nowy 200zł/szt.; nowa oryginalna PSA – 2200 zł/szt.
  • Wymiana krzywego wahacza po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatny do naprawy) na używany nasz prosty, bezpieczny i oryginalny – 200 zł/szt. Chińskich bubli za 220zł nie montujemy ze względu na słabą stal i krzywizny.