Jedyna w Polsce od 1993 roku chwalona, uczciwa  w pełni profesjonalna, bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszenia

strzPRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM     PRZYWIEŹ BELKĘ  –  PRZEŚLIJ BELKĘ KURIEREM


Od 1993 roku klienci jadą do nas z całej Polski i z zagranicy ! Zastanów się dlaczego.

Tylna Belka Citroen BerlingobelkatytylnaskretnaCennik regeneracji na poczekaniu  ?  UWAGA ostrzegamy Ty wybierasz !  Jeśli umiesz liczyć Miły Kliencie co ile kosztuje, by profesjonalnie ale BEZPIECZNIE naprawić Twoją belkę, a nie sąsiada zapraszamy do nas do Piły gdzie naprawiamy belki od 24 lat na poczekaniu w 60-90 minut, a całym pojazdem do 2,5 godziny.  Cennik  części z jakich zbudowana jest tylna belka mamy po niżej.  Każdą belkę skrętną zawieszenia tylnego można bezpiecznie zregenerować. Uwaga na nowe chińskie i krzywe belki w całości malowane na czarno. Nie wierzysz ? Kup i sprawdź geometrię kół, a sam się przekonasz. Oto dowód  jak importer potwierdza w rozmowie telefonicznej z nami, że wszystkie są krzywe i nie ma prostych belek ale może wybrać najbardziej proste. To chińskie krzywe belki bez atestu i homologacji !  Oszuści wmawiają Wam , że to francuski produkt robiony dla Peugeot i Citroena. Uważajcie !  Wiadomo, że każda naprawa jest ściśle uzależniona od ilości zniszczonych części. A tylna belka to ponad 20 elementów podobnie jak w przednim zawieszeniu. Dlatego Państwu zwracamy baczną uwagę na oszustwa w Polsce którzy mają jedną z góry określoną cenę bez względu na wielkość zniszczenia oferują w dodatku regenerowane belki na wymianę po zaniżonej cenie jakie są rzeźbione i składane z części odzyskanych, nadwyrężonych ( ukradzionych ) z poprzednich dostarczonych im belek tych ludzi jakich im udało się wykiwać. Wypraszają Cie z firmy byś nie widział jak belka jest składana  i na jakich częściach. Oszukują własnych klientów przez ty mają setki negatywnych opinii. Nie kupuj kota w worku bo podwójne za to niebawem zapłacisz jak wielu. Mamy tysiące dowodów  na Facebook-u gdzie kradzione są części z wcześniej dostarczonych im belek na wymianę i bezczelnie po cichu montowane te nie uszkodzone do kolejnych pod płaszczykiem słów ” oszczędność czasu ” i ” belka po piaskowaniu wymalowana” czego sam producent nie robi.  Klikaj baner zobacz tysiące zdjęć.  Czytaj również Środki ostrożności tylna belka

fb_1

belkinawymiane

Tylna belka Tobie stuka, piszczy, a może zauważyłeś że szczególnie lewe koło ociera o nadkole ? Nie wymieniaj przypadkiem amortyzatorów ! Belka psuje się od ilości przejechanych kilometrów. Nie ma sensu jeździć długo i wyczekiwać efektów dźwiękowych lub wizualnych tej belki skrętnej Picasso, Berlingo oraz Partnera i Peugeot-a 405.  Ten element ma ściśle pokreśloną wytrzymałość.  Napraw uszczelnienie profilaktycznie, a unikniesz tym większych kosztów lub niespodzianek na drodze. Jednak uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę bo zapłacisz podwójnie. Mechanik Twój nie ma specjalnych ściągaczy, maszyn do obróbki, wielu przyrządów oraz wiedzy czyli doświadczenia. Oto kryminalne regeneracja naszej konkurencji.

 regeneracjatylnejbelki

23Od 24 lat każdą belkę Berlingo, Partnera jak i Picasso oraz Peugeot 405 zregenerujemy fachowo i bezpiecznie zgodnie z dokumentacją fabryczną gdzie usuwamy przyczynę tej usterki. Cieszymy się największym zaufaniem i dlatego musimy klientów rejestrować. Posiadamy tysiące części nowych i używanych wszelkie maszyny do obróbki i przyrządy do naprawy i ogromną wiedzę.  Jesteśmy fachowcami, a nie wymieniaczami.

 

Nasza fachowa i chwalona regeneracja w całej Europie

Czytaj środki ostrożności tylna belka

Tylna belka skrętna Peugeot Partner, 405 oraz Citroen Berlingo i Citroen Picasso składa się z wielu części jako zespolony element zawieszenia podobnie jak z przodu pojazdu. Tylko 5% naszych klientów tych belek skrętnych ma uszkodzoną ją w całości. Koła wówczas mocno ocierają o nadkola, bo są jeszcze bardziej pochylone jak jest to fabrycznie. Naprawa Twojej belki przeprowadzana jest na poczekaniu w ok 60 minut kompleksowo na specjalistycznym sprzęcie, a nie młotem, palnikiem gazowym i spawarką raz, a porządnie usuwając przyczynę powstawania usterki wraz z doszczelnieniem ! To dlatego tysiące ludzi po setki kilometrów jedzie do nas z całej Polski, bo wiedzą że tylko nam można od lat zaufać. Naprawa belki  zawieszenia polega na wymianie zniszczonych w niej części i usunięciu przyczyny powstawania usterki ! Każda tylna belka Partner, Berlingo, Picasso i 405 różnie się psuje. Uwarunkowane jest to stylem jazdy, drogami i przewożonymi  ciężarami. Ostateczny koszt naprawy zależy od ilości zniszczonych elementów, które będziemy wymieniać. Nie można zrobić rzetelnej diagnostyki tylnej belki przez telefon czy kontakt mailowy. Nie można tego dokonać dokładnie nie rozbierając tylnej belki na elementy. Jednak dzięki 24 letniemu doświadczeniu  możemy w 85% oszacować koszty. W związku z tym nie ma u nas oszustw typu  jednej z góry ustalonej ceny za naprawę tylnej belki, bo naprawiane są uczciwie pod okiem właściciela firmy, a nie wirtualnie w dziwnych filiach.  Tym nie odzyskujemy nie uszkodzonych części z jednych belek i nie montujemy ich do kolejnych tak jak to robią nasi naśladowcy od kilku lat dodatkowo na tym zarabiając. Dlatego nie kupuj pod żadnym pozorem KOMPLETNYCH belek na wymianę, czyli składaka ( kota w worku )  robionego z odzyskanych części z poprzedniej wymiany, gdzie musisz dodatkowo dostać cudze, a nie swoje pogięte używane sprężyny ( drążki skrętne ) jakie u tysięcy ludzi pękają po lewej stronie. Każda jest inaczej obciążana i  zdeformowana. Wiadomo, że z takich belek z wymiany sztuka za sztukę części nieuszkodzonych nikt do kosza nie wyrzuci. To dlatego są oferowane belki na wymianę, by dodatkowo w perfidny sposób zarobić na ludziach bez wiedzy technicznej i wcisnąć mechanikowi któremu zależy na szybkim zwolnieniu stanowiska pracy. Niestety dobre nieuszkodzone części są z takich oddawanych belek na wymianę  po cichu celowo wyciągają i montują do kolejnych. Stać ich wówczas na zaniżanie cen z takimi kradzionymi częściami, bo i tak wyjdą na swoje. Dla zachęty piaskują i malują by wzbudzić zaufanie. My takich oszustw nie robimy i cieszymy się od wielu lat najlepszym zaufaniem. Płacisz uczciwie za to co masz w belce zniszczone tak jak to dzieje się w przednim zawieszeniu. Widzisz jak naprawiamy, bo z warsztatu klientów nie wypraszamy. Belki tylne naprawiamy na poczekaniu uczciwie zgodnie z dokumentacją fabryczną od 24 lat.

Dlaczego belka zawieszenia tylnego psuje się w Berlingo, Partnerze, Picasso czy Peugeot 405 ?

Nie powinieneś wyczekiwać efektów dźwiękowych czy wizualnych jak pochylone koła szczególnie lewe. Otóż kiedy wlatuje do wnętrza belki produkuje się korozja i puchnie. Po kilku czy kilkunastu miesiącach zaciera się system igiełkowego ułożyskowania. Belka jest coraz bardziej sztywniejsza. To dlatego mając ponad 100.000km nic nie słychać. Wówczas wszelkie mikro-luzy są kasowane tym belka nie stuka i nie puka więc ludzie łudzą się myślami, że wszystko jest w idealnym stanie. Dzięki tej niewiedzy i łudzeniem się myślami mamy tysiące belek do regeneracji już po 100 a nawet 200 tysiącach kilometrów. Im dłużej się czeka i jeździ więcej kilometrów tym gorzej dla Ciebie, bo drożej. Niszczysz poszczególne części tylnej belki Berlingo, Partner, Picasso czy 405.  Usterka pojawia się w 95% od lewego koła. Wielu niepotrzebnie wymienia amortyzatory bo tak mówił diagnosta na stacji kontroli. Ludzie szukają pomocy w pobliżu własnego komina pakując się nieświadomie w kolejne kłopoty, bo takie belki regenerowane po za naszą firmą to brak gwarancji i pieniędzy w kieszeni. Belki takie  nie wytrzyma więcej jak 5-15.000km. Przekonaj się sam lub lepiej zaufaj nam.

Poniżej prezentujemy stawkę profesjonalnej wszędzie chwalonej robocizny oraz większości oryginalnych części zamiennych (ceny podane są w kwotach brutto ). Ponieważ w naszej firmie możesz być przy regeneracji belki skrętnej Twojego samochodu  lub w poczekalni  to na miejscu poznasz dokładne koszty kompletnej naprawy belki. Poinformujemy Ciebie również na przyszłość co robić, by już belki nie uszkodzić. Jedyna w Polsce rzetelna i fachowa wycena, a następnie naprawa tylnej belki.  Wiesz dokładnie za co płacisz, my wiemy na co udzielamy gwarancji nawet do 4 lat lub 80 000 km przebiegu jak nigdzie indziej. Zaufaj nam bo i Ty będziesz nas chwalić jak dziesiątki tysięcy Klientów.

Jedyna w Polsce od 1993r. chwalona  w pełni profesjonalna i bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszeniabelki

Cennik:

Twoja belka w Partnerze, Berlingo, Picasso czy 405 nie może być grzebana u amatorów radosnej twórczości jakich w Polsce nie brakuje, bo takie elementy przez nich MUSZĄ być mechanicznie uszkodzone i zdeformowane !!! Wszelkie spawanie zawieszenia pojazdu, walenia młotami, grzanie palnikami, wiercenie, kołkowanie czopów by z belki nie wyleciały jak to robi nasza konkurencja doprowadza elementy na złomowisko.  Po co masz ponosić dodatkowe koszty typu kaucja. Nikt za darmo części zamiennych nie odda no chyba, że ukradnie z jednej belki i wmontuje do drugiej.  Jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów zaufaj i Ty naszym fachowcom z doświadczeniem od 1993 roku!

regeneracja

tylnabelka_partner_berlingo_picasso

Jasny i przejrzysty cennik gdzie wiesz za co płacisz :

Nie masz ukrytych kosztów ! Ceny brutto !   telefon: 662 474 032

  • Robocizna regeneracji belki z gwarancją do 80.000km, a nie rok, dwa kiedy zrobisz zaledwie 10-20.000km – 350 zł;
  • KOMPLET uszczelek i łożysk igiełkowych na całą belkę (ref. Oryginału PSA 5131.48 i 5131.49 ) – 170 zł;
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop lewy z wykonany z niemieckiej stali – 150 zł/szt.;
  • Jeśli uszkodziłeś to nowy czop prawy z wykonany z niemieckiej stali – 150 zł/szt.;
  • Lub cała zaprasowana poprzecznica z nowymi dwoma czopami – 300zł/szt.tylna_belka_pc
  • Możliwy demontaż i montaż belki w naszej firmie  –  cała operacja i gratisowa regulacja hamulców – 200 zł/szt.;
  • Razem całość zaledwie 520 – 820 zł

Dla informacji! Oryginalne 2 czopy to wydatek prawie 3000zł.
Uwaga na oszustów co mówią że posiadają oryginalne czopy ! Dlatego nasza konkurencja wkłada chińskie i kołkuje. Dowody na Facebooku. Uważaj !
UWAGA– Aż  95% belek to zaledwie wymiana 1 lub2 czopów i kompletu łożysk i uszczelek

Czyli sama regeneracja większości belek to: 350+170+150+150 =820zł. Ale są jeszcze inne elementy jakie mogą, a nie muszą się uszkodzić

W razie DODATKOWO, jeżeli są uszkodzone inne części, do budżetu na regenerację tylnej belki trzeba dołożyć na:

  • Naprawa –  wymiana wahacz lewy gdy masz wytarte gniazdo 180 zł/szt.;
  • Naprawa –  wymiana wahacz prawy gdy masz wytarte gniazdo 180 zł/szt.;
  • Tylna poduszka mocowania belki –80 zł/szt. zamiennik francuski
  • Tylna poduszka mocowania belki – 95 zł/szt. ref. Oryginału PSA 515262 )
  • Drążek skrętny – sprężyna. Zarwany pojazd z tendencją silniejszego pochylenia na lewą stronę – 400 zł/szt. Nie montujemy używanych nadwyrężonych drążków z innych belek lub taniej chińszczyzny za 60zł, bo jutro on znowu pęknie.

POZOSTAŁE:

  • Transport belki do naprawy naszym przewoźnikiem w całej Polsce – 90 zł/szt w jedną stronę.; Zamów sam kuriera TU  i pamiętaj że to przesyłka niestandardowa

EWENTUALNE KOSZTY ZDEFORMOWANYCH MECHANICZNE ELEMENTÓW  NIEZDATNYCH DO KOLEJNEJ BEZPIECZNEJ REGENERACJI.

  • Wymiana krzywej rury nośnej po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatna do naprawy) na naszą prostą i bezpieczną – używana oryginalna – 600 zł/szt.;  nowa oryginalna – 3000 zł/szt.
  • Wymiana krzywego wahacza po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatny do naprawy) na nasz używany prosty, bezpieczny i oryginalny – 200 zł/szt.