fb_1

 

klienci_naszej_firmy2

 

 

 

Tylna Belka Citroen Berlingo

Garsteczka tablic  – Klienci z całej Polski i zagranicyNaprawiamy tylne belki skrętne z całej Polski - Szmytek.pl - fachowa regeneracja tylnej belki Peugeot Citroen

 

Najczęstsze pytania:

PUŁAPKI DLA NIEZNAJĄCYCH TEMATU REGENERACJI

Gwarancja regeneracji bez limitu kilometrów? Uważaj

-  Jedna z góry określona cena ? Uważaj

Kompletne belki na wymianę ? Uważaj

 

Nasze odpowiedzi

1. Dlaczego tylna belka skrętna tak się psuje ?
2. Jak naprawiacie belki ?
3. Dlaczego u Was trzeba czekać na naprawę belki ?
4. Dlaczego nie sprzedajecie kompletnych regenerowanych belek ?
5. Czy można być podczas naprawy mojej tylnej belki ?
6. Dlaczego nie macie sztywnego cennika regeneracji tylnej belki ?
7. Co dzieje się z nieuszkodzonymi częściami z tylnej belki, którą naprawiacie ?
8. Czy istnieje możliwość wysłania zdemontowanej belki do Was kurierem ?
9. Czy wykonujecie wzmocnienia tylnej belki ?
10. Dlaczego nie naprawiacie belki na samochodzie ?
11.  Jakie stosować amortyzatory w tylnej skrętnej belce ?
12. Dlaczego tył mojego samochodu mocno obniżył się ?
13. Jaka jest gwarancja naprawy tylnej belki ?

 

1. Dlaczego tylna belka skrętna tak się psuje ?

Otóż powodów uszkodzeń  jest kilka ale na pierwszy plan trzeba wysunąć czystą niewiedzę Twojego serwisanta oraz samych właścicieli tych pojazdów tyrając zawieszenie czasami do granic możliwości aż koła się po wyginają w /\ .  Wielu ludzi mówi i pisze w internecie, że belka tylna im wytrzymała 100, 150, 200, 300 tysięcy kilometrów. Otóż to nie tak ! O wytrzymałości belki od nowości pojazdu czy po jakiejś regeneracji mówimy wówczas, że po rozebraniu na poszczególne elementy części jak czopy belki, wahacze czy sama poprzecznica ( rura nośna ) są w idealnym stanie. Bo można jeździć i 400 tysięcy kilometrów i chwalić się jeszcze większym przebiegiem. Po co naprawiać ?!  Jednak trzeba na czas przeprowadzać profilaktyczną naprawę jaka polega na samej wymianie gumowych zużywających się uszczelek gumowych i łożysk igiełkowych. Koszty zdecydowanie niższe bo logiczne jest że wiele elementów jest nieuszkodzonych. Lepiej zapobiegać jak leczyć. A obsługa tylnej belki jest podobna do paska rozrządu w silniku. Dlatego nasza jakość to koniec gwarancji i belka nadal żyje ! Dlatego twierdzimy, że naprawiamy raz a porządnie. W przeciwieństwie do naszych naśladowców nie mamy reklamacji, a w tym płatnych reklamacji gdzie setki ludzi opisuje w sieci internetu.

Jednak puki tylnego zawieszenia nie rozbierzesz na poszczególne elementy jak przedniego  nigdy nie dowiesz się jakie są straty czyli koszty naprawy belki. Wielu naszych naśladowców stosuje wygodnie i cwanie jedną z góry określoną cenę oszukując ludzi, że wszystko zawsze jest uszkodzone. To nie prawda i ostrzegamy przed takim cwanymi praktykami czyli innymi belkami na wymianę. Nie kupuj oczami, że belka jest ładna, wypiaskowana i malowana !  To nie dobry cukierek w ładnym opakowaniu ! O tym przekonało się już wielu ludzi. Części niezniszczone z Twojej belki wielu po cichu demontują i montują je do kolejnych innych na wymianę gdzie płacisz Ty  i kolejny kupujący tą kolejną wyrzeźbioną belkę na wymianę. Tak można zarobić podwójnie bez wysiłku na niewiedzy ludzi. Sprzedają jedną część dwa razy. Stać ich na niższe ceny za całość montując chińskie czopy za 20zł ( chińskie ) wmawiając ludziom ze to oryginał, bo i tak na swoje wyjdą dzięki Twojej niewiedzy i łatwowierności ! My naprawiamy belki na Twoich oczach ! Widzisz i wiesz  za co płacisz. Nie ma u nas kota w worku !
Nie ma nic wiecznego, a polskie drogi i często przewożone spore ładunki doprowadzają do przyśpieszonej dewastacji oraz pęknięcia sprężyn jakimi są drążki skrętne Wszystko ma początek i koniec a guma parcieje, kruszeje i wyciera się. Jednak jeśli  na czas nie wymieni się gumowych uszczelek w tylnym zawieszeniu Peugeot 206 już po 40.000km od nowości samochodu i ktoś łudzi się myślami że jest wszystko w idealnym stanie bo nie stuka i nie piszczy nieświadomie pakuje się w kłopoty. Otóż woda jaka wlatuje na system ułożyskowania igiełkowego powoduje ogromna korozję i w 95% tych belek Peugeot 206 psuje  prawą stronę belki. Korozja zaś ma po kilku miesiącach ma tendencję do puchnięcia czyli system ułożyskowania jest regularnie zacierany, a nawet zakleszczany. Brak luzów ! Nic nie może wówczas stukać !  To pułapka w jaką wpada setki tysięcy ludzi nie tylko w Polsce. Dlatego zawsze na czas trzeba wymienić zużywające się gumowe uszczelki. Niestety nie jest to prosta sprawa. To bardzo skomplikowana i poważna naprawa jaka próbowało robić bardzo wielu mechaników i podziękowali. To radość tylko na max 5-10.000 kilometrów i pieniądze w błoto. Nie ufaj gwarancjom wydanym na rok czy dwa bo to żaden wyczyn lecz wymóg konsumencki. Pewne reklamacje co można czytać w sieci internetu o płatnych zgłaszanych reklamacjach w wielu firmach ! Pozostałe tylne belki Peugeot Partner, 405, 306, 106 oraz Citroen Xsara, Picasso, Saxo i ZX spokojnie może dojechać do przebiegu 100.000km na polskich drogach. Jednak nie powinno się tego pułapu przekroczyć, bo sytuacja będzie podobna jak wyżej opisaliśmy. Spokojne nam możesz zaufać, bo świadczą o tym wieczne kolejki  od 1993 roku. Cała Polska u nas naprawia. Dlaczego? Czytaj internet i zobacz setki negatywnych opinii naszej niby konkurencji lub brak czegokolwiek ( nie na forach bo tam one są kasowane przez zaprzyjaźnionych administratorów ) . Unikaj takich napraw w pobliżu swojego komina bo to kolejny bardziej  niebezpieczny temat w jaki pakują się ludzie łudząc się myślami że to wszędzie można naprawić. MY jesteśmy typowo specjalistyczną firmą regenerującą TYLKO belki skrętne koncernu PSA.

2. Jak naprawiacie tylne belki ?

Jesteśmy na rynku od ponad 22 lat. Mamy gigantyczną rzeszę zadowolonych i wiernych klientów prywatnych jak i serwisów samochodowych, których na bieżąco obsługujemy z całej Polski i zagranicy.  Wciąż dochodzą nowe serwisy samochodowe mając dość tańszych amatorów ogłaszających się w internecie. Doceniają naszą sprawdzoną jakość i w pełni nam ufają dlatego mamy tak duże zainteresowanie i zakolejkowanych klientów z wyprzedzeniem.  Na porządną i bezpieczną naprawę tylnej belki w Polsce trzeba się u nas umówić. Tylko amatorzy co maja setki złych opinii z tego powodu naprawiają od ręki a belki zalegają na regałach. Bądź ostrożny w wyborze prawdziwego fachowca, bo wiemy że nie jesteś świadomy wielu rzeczy jakie zagrażają Twojemu bezpieczeństwu na drodze.  Do każdej belki podchodzimy indywidualnie, a nie masowo dbając przede wszystkim o bezpieczeństwo na drodze,  jakość usługi, super części i niskie ceny.

3. Dlaczego u Was trzeba czekać na naprawę belki ?

Naprawiamy uczciwie zgodnie z dokumentacja fabryczną i  nie osiągalną jakością i trwałością, a co najważniejsze bez reklamacji. Dlatego jesteśmy od 1993roku  jedyną firmą w Polsce cieszącą się największym zaufaniem. Mimo śmiesznych ogłoszeń które robią nam dodatkowy interes dzięki Twojej  niewiedzy i łatwowierności najwięcej Klientów po setki kilometrów jedzie z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Rzeszowa, Gdańska, Gdyni, Szczecina, Gorzowa Wlkp, Bydgoszczy i Olsztyna jak i Opola i setek innych. Wgłębiając się choć trochę w temat ludzie widzą w internecie setki negatywnych opinii naszej konkurencji lub brak czegokolwiek.  Skutki są na tyle opłakane, że codziennie u nas lądują do poprawek. Często drugi raz tego nie da się bezpiecznie i tanio zregenerować. Ludzie jednak boją się ryzykować własnym bezpieczeństwem i wydaniem u nich pieniędzy w błoto. Wielu ludzi pisze w sieci internetu że zgłaszane reklamację są płatne. Tak płatne ! Chcesz dowody ? Mam zarchiwizowane lub szukaj w internecie.

4. Dlaczego nie sprzedajecie kompletnych regenerowanych belek?

Ponieważ nie chcemy ponosić odpowiedzialności za cudze części odzyskiwane z innych belek nie wiadomego pochodzenia jak drążki skrętna jakie na porządku dziennym ludziom pękają. Nie wiemy kto na takich częściach jeździł i jakie ciężary woził. Sprawa kolejna po co Klient ma płacić za całą belkę skoro u 85% ludzi wiele elementów w ich belkach jest nieuszkodzonych !  A naprawa Twojej belki często jest niższa jak inna zbieranina cudzych części. Naprawiamy uczciwie bez oszustw na częściach w przeciwieństwie do innych. Dla bezpieczeństwa klienta jest lepiej jeśli powierzy nam regenerację  swojej tylnej belki gdzie naprawimy zgodnie z dokumentacją fabryczną i jego zadowoleniem korygując wysokość tylnego zawieszenia. Belki na wymianę to celowy chwyt dla nie doinformowanych ludzi. Nasza pseudo-konkurencja ma na tym podwójny zarobek dzięki Twojej niewiedzy, bo części z mniej uszkodzonych belek ( twojej i innych ) są po cichu wyciągane i montowane do innych. Uważaj na oszustów.

5. Czy można być podczas naprawy mojej tylnej belki?

Tak. Namawiamy do tego klientów, bo nie mamy nic do ukrycia. U nas klient wie za co płaci i widzi jak składamy belkę. Nasza fachowa wiedza, doświadczenie i robocizna oraz ważne wskazówki eksploatacyjne przyczyniają się że nasi klienci belek nie uszkadzają. Można przebywać również w poczekalni na pysznej kawie z ekspresu, czy na wygodnej kanapie.

6. Dlaczego nie macie sztywnego cennika regeneracji tylnej belki?

Ponieważ bez oględzin i rozebrania tylnej belki nie będziemy oszukiwać ludzi a tym po cichu odzyskiwać nie zniszczonych części i montować ich do kolejnych tak jak to robi nasza niby konkurencja. Przy każdej naprawie trzeba fachowo i uczciwie określić jakie elementy się zużyły, w jakim stopniu i co trzeba wymienić. Nie mamy rentgena w oczach, nie dokonujemy diagnostyki na telefon choć po podanym realnym przebiegu pojazdu w 70%  bazując na ogromnym doświadczeniu jesteśmy w stanie określić koszty. Jednak, by dokładnie wycenić naprawę trzeba belkę rozebrać i przygotować wycenę analogicznie jak w przednim zawieszeniu.

7. Co dzieje się z nieuszkodzonymi częściami z tylnej belki, którą naprawiacie?

Jeśli trzymają parametry kontowe, powierzchniowe i gładzi to logiczne, że nie są zużyte. Takich belek mamy aż 85%. Zostają do kolejnej eksploatacji i dajemy na nie również gwarancję oszczędzając uczciwie Klientowi wydatek finansowy tak analogicznie jak w przednim zawieszeniu. Jeśli są zużyte wymieniamy je na nowe, oryginalne części Koncernu PSA, a jedynie czopy mamy ze sprawdzonej niemieckiej stali. Wszystkie zużyte elementy złomujemy. Nie mają prawa znaleźć się ponownie w tylnej belce, ani tej naprawianej, ani w żadnej innej ! Wielu oszukuje i wmawia nic nieznającemu się klientowi, że zawsze  wszystko się wymienia. Jednak po cichu sprzedają te części do innych belek przy tym podwójnie zarabiając. Za jedną część płaci dwóch Klientów.  Wiadomo dlaczego nie naprawiają belek na oczach ludzi lecz proponują jako kompletną na wymianę. Dowodów na takie oszustwa masz setki w całym internecie i naszej stronie internetowej.

8. Czy istnieje możliwość wysłania zdemontowanej belki do Was kurierem?

Tak. Takie zdemontowane, luźne belki również naprawiamy. Przy wysyłce kurierem należy jednak pamiętać, aby belka była odpowiedni zabezpieczona w transporcie, czyli prawidłowo w kartonie zapakowana. Najlepiej i najbezpieczniej jednak dostarczyć ją osobiście. Szczegóły na naszej stronie.

9. Czy wykonujecie wzmocnienia tylnej belki?

Nie. Tylna belka to konstrukcja, której nie należy w żaden sposób wzmacniać, ani modyfikować. Konstrukcja tylnej belki skrętnej była produkowana ponad 30 lat. Więc jest sprawdzoną konstrukcją wymagającą obsługi co 100.000km  Wystarczy ją tylko prawidłowo naprawić, używając odpowiedniej technologii i bezpiecznych jak najlepszych części zamiennych. Nie ma części o wzmocnionej wytrzymałości. Są tylko miękkie i twarde sprężyny czyli drążki skrętne. Nasza profesjonalna naprawa szczególnie w tylnej belce Peugeot 206 polega na usunięciu przyczyny usterki a nie samej wymianie części. Wielu wymienia tylko części i belki po 5-10 tyś.km są znowu poważnie uszkodzone. Poprawki w ilości 75% wszystkich klientów jakie u nas lądują są kosztowniejsze bo belki są zdewastowane.

10. Dlaczego nie naprawiacie belki na samochodzie ?

Ponieważ nie ma technicznie takiej możliwości z wielu powodów.

1. kiedy belka jest dokręcona do podłogi pojazdu nie sprawdzimy czy poduszki jej mocowania są nie uszkodzone, sparciałe czy naderwane. To tylko guma jaka kruszeje.
2. nie sprawdzimy współosiowości rury nośnej na wypadek wcześniejszej kolizji, wypadku czy amatorskich napraw.
3. brak możliwości prawidłowego demontażu czopa z belki i jego ponownego zaprasowania by z niej nie wyleciał.
4. w czasie składania belki na samochodzie mocno sypie się piach i kurz na system ułożyskowania który go zniszczy bardzo szybko.
5. brak możliwości prawidłowego ustawienia wysokości belki jakie na skutek eksploatacji często same się obniżają. Nie ma prawidłowej pewnej bazy wymiarowej !
6. w wielu belkach czopy demontuje się od środka belki więc bez jej wyjęcia czopa z belki nie wyjmiesz. Nasz pseudo konkurencja je zaspawuje lub utwierdza w rurze nośnej belki pianą do okien.

11.  Jakie stosować amortyzatory w tylnej skrętnej belce ?

We wszystkich rodzajach tych belek skrętnych z wleczonymi wahaczami  producent stosuje wyłącznie amortyzatory olejowe. Pod żadnym pozorem  nie wolno montować gazowych amortyzatorów. One bardzo usztywniają tylne zawieszenie w jakim nie ma wchłanianej energii kinetycznej pochodzącej z nie równości jezdni. Polecamy na polskim rynku tylko i wyłącznie 2 marki czyli francuski Record lub nie co droższy niemiecki Sachs

12. Dlaczego tył mojego samochodu mocno obniżył się?

Spowodowane jest to sporym czasem eksploatacji na polskich w większości złych drogach ale i przewożeniem ładunków jak i samym zniszczeniem belki. Również w wielu pojazdach z benzynowymi silnikami ludzie instalowali butle gazowe oraz haki. Te elementy są odsunięte  czyli długość ramienia robi odpowiednią dźwignię. W czasie regeneracji tylnej belki zawsze robimy gratisowe korekty wysokości. Bez obawy belka jest ja nowa i bardzo bezpieczna na wiele lat jak nigdzie indziej.

13. Jaka jest gwarancja naprawy tylnej belki ?

Jako bardzo doświadczona firma nie boimy się odpowiedzialności i dajemy gwarancję do 100.000km lub nawet 4 lata oczywiście na piśmie a nie na buzie. Jedynie belki Peugeot 206 do 60-70.000 km. Nasza uczciwość w sieci internetu i nie tylko jest w 100% wiarygodna i potwierdzona, a  w przeciwieństwie do naszej pseudokonkurencji nie mamy reklamacji. To my codziennie po nich belki poprawiamy i dzięki temu lepiej prosperujemy bo takie poprawki czyli zniszczone belki w czasie pseudonaprawy są bardziej zdewastowane. Wiele części idzie na złom, bo nie nadają się do kolejnej bezpiecznej naprawy. Inne amatorskie firmy dają na 6 miesięcy, rok do dwóch bo boją się odpowiedzialności. One dobrze wiedzą tak jak my ile spływa reklamacji. Wystarczy do nas przyjechać i pobyć jeden dzień by zobaczyć to na własne oczy. Czytaj w internecie jak wiele firm każe sobie płacić za zgłoszoną reklamację. Nie uratuje Cię ich gwarancja na rok czy dwa ! To żaden wyczyn lecz podyktowane ustawą konsumencką. Trzeba bulić drugi raz. Wybieraj fachowca z logiką i bez pośpiechu. Zapoznaj się z tematem na spokojnie bo zapłacisz podwójne.

 

belkatytylnaskretna