Belki regenerowane na wymianę

Prosimy o rozsądek bo 95% regeneracji w Polsce to świadome zagorzenie na polskich drogach !

Czasami z braku czasu lub niewiedzy podejmujemy pochopne i szybkie decyzje dotyczące naszego samochodu, które mogą zaważyć o naszym zdrowiu i życiu oraz na wyrzuceniu pieniędzy w błoto. Tak jak w 2 opisanych poniżej przypadkach:

  1. Zakupu kompletnej belki po regeneracji na wymianę w swoim samochodzie.
  2. Zakupu używanego samochodu marki Citroen / Peugeot po tym jak uzyskaliśmy informację, że tylna belka była regenerowana w innym warsztacie niż w naszej specjalistycznej firmie.

 

Belki na wymianę Peugeot Citroen

Belki na wymianę Peugeot Citroen Klikaj i zobacz co pokazujemy na tysiącach zdjęć naszej konkurencji

Skąd nasze przekonanie o tym, że te wybory są złe ?   Podpowiada nam to ponad 25-letnie doświadczenie i fakt, że ponad 75% naszych klientów to klienci, którym wcześniej belkę regenerował ktoś inny. Tysiące mocno zdenerwowanych ludzi co zaufali innym w Polsce na własne oczy u nas widzieli jak im zniszczono tylne zawieszenie w czasie naprawy.  Zdjęcia niebezpiecznych fuszerek  naszej konkurencji pokazujemy ku przestrodze w Galerii oraz na profilu Facebook. To dlatego uprzedzamy przed kupowaniem gdziekolwiek kompletnych belek na wymianę. To składaki robione z części po cichu odzyskanych z poprzednich belek jakie niedoinformowani ludzie oddają stare niby całkowicie zużyte. To dlatego na takim procederze wielu dorabia się kosztem własnego klienta. To oszustwo. Dlatego serwowane są zaniżone ceny, belki malowane dla pocieszenia oka, maskowane pochodzenie części a większość w tanich belkach to chińszczyzna z gwarancją rok czy dwa. Top żadna gwarancja a wielu każe za reklamacje dodatkowo sobie płacić. Gwarancja taka to kpina.

W naszym warsztacie jesteście Państwo obecni podczas naprawy waszej tylnej belki. Krok po kroku możecie obserwować jak przebiega regeneracja i macie możliwość zadania nurtujących Was pytań. Wiecie dokładnie za co zapłaciliście i jakie części zostały wymontowane, a jakie części i z jakiego pochodzenia zostały zamontowane – czyli pełna przejrzystość. Pieniądze zainwestowane we własne bezpieczeństwo na drodze.

Jeśli natomiast zdecydujecie się na zakupu kompletnej belki na wymianę nigdy nie będziecie mieli takiej pewności. Nie dowiecie się, czy w kupionej przez Was regenerowanej belce są nowe części z atestem, czy części chińskie lub z odzysku, które „dostały drugie życie” z poprzednich belek z wymiany gdzie ktoś przywiózł lekko uszkodzoną. Wiadomo, że taka firma co oferuje takie kombinacje nie wyrzuci nie zniszczonych części do kosza lecz musi dla dodatkowego zarobku zamontować do kolejnej.

Nie dowiecie się również jak została wykonana naprawa belki – czy gdzieś tam, w środku nie czają się „patenty” kowalskie, czy nie zastosowano czasem takie materiały klej czy piana montażowa do okien, żeby to wszystko się jakoś trzymało. Te wszystkie niuanse, czy wręcz próby oszustwa wraz z kołkowaniem czopów by w czasie jazdy nie wyleciały , które dla Państwa bezpieczeństwa ujawniamy od lat. Wychodzą tak naprawdę dopiero wtedy, gdy zakupiona przez Was kompletna belka po regeneracji rozsypuje się po za ledwie 5.000 – 10.000 km. A koszty ponownej regeneracji takiej belki idą już w większy wydatek jak normalnie.  Elementy nie nadają się do ponownej naprawy belki, bo są mechanicznie zdeformowane.  Zakup fabrycznie nowej belki to wydatek rzędu ok. 4.500- 8.900zł. Dlatego warto zastanowić się nad pozornymi oszczędnościami i belkę zregenerować fachowo i bezpiecznie w naszej sprawdzonej i wszędzie chwalonej firmie.

Druga sytuacja to zakup samochodu Peugeot / Citroen gdy wiadomo, że belka była regenerowana, ale nie w naszej specjalistycznej firmie. Pamiętajmy o tym, że sprzedawca chce uzyskać jak największą cenę za swój pojazd i niekoniecznie jest zainteresowany, aby naprawy przy przygotowaniu do sprzedaży były zrobione rzetelnie i solidnie.

Często przecież pokutuje przekonanie, że to tak tylko trzeba do sprzedaży przygotować, podpicować, aby samochód wyglądał, aby jeździł, a później niech się nowy nabywca martwi. Zdrowy rozsądek podpowiada, że właściciel, który chce się pozbyć samochodu nie będzie w niego inwestował – zrobi to co koniczne, aby go sprzedać i pozbyć się problemu. Nie wszyscy tak postępują, ale trzeba być wyczulonym na tego typu sytuacji. Wiemy, że brzmi to strasznie, jednak statystyka jest nieubłagana.

Dziesiątki tysięcy regeneracji tylnych belek skrętnych i pytanie o źródło pochodzenia klienta pokazują jasno – większość to belki do ponownej naprawy po innych firmach – albo sprzedawane jako kompletne, albo u świeżo upieczonych nabywców Peugeota lub Citroena, w którym nie tak dawno była naprawiana tylna belka.

Prosimy o rozsądek bo 95% regeneracji w Polsce to świadome zagorzenie na polskich drogach !

Komentowanie dla tego wpisu jest zablokowane.