Środki ostrożności tylna belka

Czy zdajesz sobie sprawę z powagi regeneracji tylnego zawieszenia ?  Czy wiesz, że belki nie naprawisz trwale, porządnie i bezpiecznie jak w naszej  firmie ?

Oto tysiące dowodów na radosną twórczość naszej niby konkurencji. Pachnie to kryminałem także z Twojej strony jeśli skusisz się na takie pseudo regenerację jakie pokazujemy z całej polski. Zabijesz siebie i innych na drodze. Wejdź na Facebooka bądź świadomy zagrożenia zobacz oszustwa stosowane w sprzedawanych belkach po regeneracji na wymianę !

fb_1

  1. nie tyraj tylnego zawieszenia skrętnego ile wlezie. Uszkodzenie belki Peugeot/Citroen jest powodowane Twoją niewiedzą. To nie wada fabryczna.  To element o ściśle określonej wytrzymałości jak pasek rozrządu w silniku. Nie wyczekuj aż coś usłyszysz jak zgrzyty czy stuki belki. Nie wyczekuj aż coś zobaczysz , czyli koła pochylone /\ . Na czas wymieniaj u fachowca w Pile gumowe zużywająca się uszczelnienie. Tylko w ten sposób unikniesz kosztów i kłopotów na długie lata.
  2. nie pozwól sobie by Cię wypraszano z warsztatu gdzie robią regenerację. Bądź pewny, że będziesz kolejną ofiarą kombinatorstwa, kołkowania czopów w belce, walenia młotami, grzania palnikiem i spawania, gdzie tracisz strukturę metalu. Do wypadku tylko mały krok. Taka belka to niebezpieczny złom za który musisz im płacić.
  3.  uważaj i nie ufaj tym co dają gwarancję na rok czy dwa bo to nie jest gwarancja. Boją się większej odpowiedzialności ze względu na spore reklamacje, a belka się psuje od ilości przejechanych kilometrów, a nie upływających lat.  Uważaj przy tym na upiększenie belki wyglądem po przez piaskowanie czy malowanie jakie zniknie i pokryje się korozją w ciągu 30 dni. Tego producent nie robi ! To surowe staliwne odlewy jakie muszą z zewnątrz korodować !
  4. uważaj na celowe oferty regeneracji po jednej z góry określonej cenie. Dzieje się to dla własnego wygodnictwa by ludziom wmówić ciemnotę że każda belka jest całkowicie zniszczona. Dzięki temu nie uszkodzone części z jednych belek są kradzione i montowane do kolejnych. Tak dodatkowo zarabiają pieniądze bez własnego wkładu finansowego. Łatwo przyszło i łato poszło. Stać ich na obniżenie cen. Ale pamiętaj, że w belce masz odzyskane części jakie dzięki niewielkiej gwarancji rozlatują się zawsze przed czasem.
  5.  nie kupuj kompletnej belki na wymianę, bo to celowe zagrywki podyktowane NIBY oszczędnością czasu. To wielkie oszustwa celowo stosowane dzięki czemu kradzione są nieuszkodzone części z jednych belek i montowane do drugich jako składaki. Dobrych części do kosza nikt przecież nie wyrzuci. Uważaj.
  6.  nie naprawiaj belki u mechanika bo nie posiada maszyn do naprawy podzespołów belki oraz nie ma żadnych specjalnych ściągaczy nie wspominając o braku doświadczenia. To na Tobie będzie się uczyć i belkę musi zniszczyć tak jak pokazujemy w tysiącach zdjęć na Facebooku.
  7.  nie naprawiaj belki u mechanika bo wielu nieuczciwych dla zaoszczędzenie własnego czasu by nie blokować stanowiska w oczekiwaniu na naprawę belki wolą kupić inną rzeźbioną belką z kilku sztuk w jedną na tak zwaną wymianę a przy tym w 1 godzinę zarobić 250-800zł.
  8.  nie kupuj kompletnych belek na wymianę bo części jakie powinny znaleźć się na złomowisku są niebezpiecznie kołkowane, zaspawane oraz klejone. Tysiące dowodów na Facebooku naszej konkurencji.
  9.  nie kupuj kompletnych belek na wymianę bo w takiej belce za 600-900zł musisz mieć TANIE niebezpieczne chińskie części bez atestu i homologacji jakie rozlatują się już po przejechaniu 5-15.000km. To dlatego mamy tak wielką ilość belek do poprawek po naszej konkurencji. Zobacz Facebook.
  10.  nie kupuj oczami, bo ktoś Ci belkę wypiaskuje czy wymaluje.
  11.  uważaj jeśli ktoś regeneruje Ci wymontowaną belkę dłużej jak 60 minut, a  z samochodem 2-2,5 godziny . Bądź pewny kłopotów i wczesnej utraty pieniędzy
  12. uważaj na tych co belkę regenerują na samochodzie. Każda belka musi być rozpołowiona a jak to zrobić gdy mamy ja przykręconą do podłogi pojazdu ?
  13. jeśli ktoś Ci wciska słowa, że robi na wszystkich oryginalnych częściach niech pokaże numery referencyjne części koncernu PSA jaki składa się z 6 znaków ( litery i cyfry)
  14. uważaj na chińskie belki jakie są w całości wymalowane błyszczącą czarną farbą. To belki bez atestu, homologacji. Tu masz film jaki nagraliśmy a w nim słowa importera tych belek na Polskę jaki mówi nam że wszystkie belki jakie sprzedaje są krzywe i nie ma prostych bo sprawdził ale może wybrać najbardziej proste. Dramat  : https://www.youtube.com/watch?v=W3YlQtVS9ZI
  15. Producentem i głównym dystrybutorem łożysk do belek jest tylko i wyłącznie firma KOYO. Czopów oryginalnych luzem nigdy nie było i nie ma. Jeśli ktoś wmawia że posiada oryginały pięknie Cię oszukuje. Tak dla orientacji : Oryginalne 2 czopy do belki Berlingo, Picasso, Partner i 405 to koszt około 3500ł, do Peugeot 206 około 2400zł, zaś Xsara, ZX,306 już za sztukę 1200zł, a Peugeot 106 Citroen SAXO i AX dwie sztuki zaprasowane w poprzecznicy koszt około 2300zł
  16. przeanalizuj i porównaj ceny poszczególnych części z innymi ofertami a sam uznasz że mamy rację a będziemy Was uświadamiać bo dość mamy od was takich niebezpiecznie naprawianych belek jakie drugi raz tanio naprawić się nie da bo części są zdewastowane w czasie pseudo naprawy.
  17. TWÓJ WYBÓR, TWOJE ŻYCIE, TWÓJ SAMOCHÓD.
Komentowanie dla tego wpisu jest zablokowane.