Regeneracji tylnej belki Peugeot Partner, Peugeot 405, Citroen Berlingo, Citroen Picasso
Tylna belka Tobie stuka, piszczy, a może zauważyłeś, że szczególnie lewe koło ociera o nadkole ? Nie wymieniaj przypadkiem amortyzatorów ! Całe szczęście, że jest to element naprawialny, a nie tak jak w nowych modelach monolityczny i jednorazowy z blachy. Belka psuje się głównie od ilości przejechanych kilometrów. Nie ma sensu jeździć długo i wyczekiwać efektów dźwiękowych lub wizualnych tej belki skrętnej Citroena Picasso, Berlingo oraz Peugeot-a Partnera i Peugeot-a 405. Ten element ma ściśle pokreśloną wytrzymałość szczególnie na polskich drogach. Napraw uszczelnienie profilaktycznie, a unikniesz tym większych kosztów lub niespodzianek na drodze. Jednak uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę bo zapłacisz podwójnie. Sam widzisz że tylne zawieszenie Twojego samochodu jest uszkodzone, więc uważaj na podstępne oferty tanich belek po pseudo regeneracji na wymianę i takich robionych z gwarancją bez limitu kilometrów, bo to pułapka dla naiwnych ludzi bez wiedzy technicznej. Mechanik Twój nie ma specjalnych ściągaczy, maszyn do obróbki, wielu przyrządów oraz wiedzy czyli doświadczenia. Doczytaj temat, bo będą poważne kłopoty. OTWÓRZ OCZY I ZOBACZ ZDJĘCIA JAKIE NIE KŁAMIĄ CO WYPRAWIA NASZA KONKURENCJA. Oto kryminalne regeneracje naszej konkurencji czyli inna belka na wymianę.
Uwaga na podszywające się pseudo firmy pod naszą fachową naprawę w Pile – sprawdzaj adres firmy jaka jest na Rodakowskiego 90 !
Jedyna w Polsce od 1993 roku chwalona, uczciwa w pełni profesjonalna, bezpieczna na drodze regeneracja tylnego zawieszenia Peugeot Partner, Peugeot 405, Citroen Berlingo, Citroen Picasso
PRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM – PRZYWIEŹ BELKĘ – PRZEŚLIJ BELKĘ KURIEREM
Codziennie dramatyczne zdjęcia kryminalnych regeneracji konkurencji na FACEBOOKU
Otwórz oczy !
Od 1993 roku klienci jadą do nas z całej Polski i z zagranicy ! Zastanów się dlaczego.
Jasny i przejrzysty cennik gdzie wiesz za co płacisz.
My nie oszukujemy jedną z góry określoną ceną.
Nie masz ukrytych kosztów ! Ceny brutto ! Masz pytania ? dzwoń ! 662 474 032
- Robocizna regeneracji belki z gwarancją 70.000km, a nie rok, dwa kiedy zrobisz zaledwie 10-15.000km – 400 zł;
- KOMPLET uszczelek i łożysk igiełkowych na całą belkę to konieczność (ref. Oryginału PSA 5131.48 i 5131.49 ) – 220 zł;
- Na wypadek korozji czopów wymiana poprzecznicy z dwoma nowymi czopami – 340 zł
- Jeśli chcesz Kliencie przyjechać całym pojazdem to demontaż i montaż belki w naszej firmie – 250 zł – wówczas cała operacja trwa ok. 2,5 godziny plus gratisowa regulacja hamulców i przegląd reszty.
Razem regeneracja to zaledwie 620 – 960 zł – to 95% klientów. Te pozostałe 5% potrafi zniszczyć nawet odlewy wahaczy i inne elementy. Wówczas cena rośnie, bo to logiczne. Nie ma nic za free. Ilość zniszczonych części generuje nam koszt. Wiesz za co płacisz, a nie za puste hasło REGENERACJA i malowanie belki. To pułapka belek na wymianę.
Dla informacji! Oryginalne 2 francuskie czopy PSA to wydatek ponad 3000zł.
Uwaga na oszustów co mówią że posiadają oryginalne czopy ! Dlatego nasza konkurencja wkłada chińskie i kołkuje oraz zaspawuje i kołkuje. Tysiące dowodów na Facebooku. Uważaj !
W razie DODATKOWO, jeżeli są uszkodzone inne części, do budżetu na regenerację tylnej belki trzeba dołożyć na:
- Naprawa, wymiana wahacza lewego gdy masz wytarte gniazdo 220 zł/szt.;
- Naprawa, wymiana wahacza prawego gdy masz wytarte gniazdo 220 zł/szt.;
- Tylna poduszka mocowania belki – 95 zł/szt.
- Drążek skrętny – sprężyna. Zarwany pojazd z tendencją silniejszego pochylenia na lewą stronę – 550 zł/szt. Nie montujemy używanych nadwyrężonych drążków z innych belek lub taniej chińszczyzny z plasteliny za 120 zł, bo jutro on znowu pęknie i podwójna robota. MUSI.
- Wysyłka belki do naprawy – Transport belki do naprawy w jedną stronę naszym przewoźnikiem z punktów w całej Polsce – 180 zł/szt. lub zamów sam kuriera TU i pamiętaj że to przesyłka niestandardowa 62 kg
EWENTUALNE KOSZTY ZDEFORMOWANYCH MECHANICZNE ELEMENTÓW NIEZDATNYCH DO KOLEJNEJ BEZPIECZNEJ REGENERACJI.
- Wymiana krzywej rury nośnej po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatna do naprawy) na naszą prostą i bezpieczną – używana oryginalna – 650 zł/szt.; nowa oryginalna – 3000 zł/szt.
- Wymiana krzywego wahacza po kolizji / wypadku lub po kowalskich naprawach (niezdatny do naprawy) na nasz używany prosty, bezpieczny i oryginalny – 250 zł/szt.
Wyjedziesz w pełni bezpiecznym samochodem jak nigdzie indziej. U nas nie ma radosnej twórczości.

Cennik regeneracji na poczekaniu ? UWAGA ostrzegamy Ty wybierasz ! Czytaj koniecznie – Środki ostrożności tylna belka . Jeśli umiesz liczyć Miły Kliencie co ile kosztuje, by profesjonalnie ale BEZPIECZNIE naprawić Twoją belkę, a nie czyjąś zapraszamy do nas do Piły gdzie naprawiamy belki od 28 lat na poczekaniu w 60-90 minut, a całym pojazdem ok. 2,5 godziny. Nie mamy nic do ukrycia więc nie wypraszamy klientów z warsztatu jak inni. Cennik części z jakich zbudowana jest tylna belka mamy po niżej. Każdą belkę skrętną zawieszenia tylnego można bezpiecznie zregenerować. Uwaga na nowe chińskie i krzywe belki w całości malowane na czarno. Nie wierzysz ? Kup i sprawdź geometrię kół, a sam się przekonasz. Oto dowód jak importer potwierdza w rozmowie telefonicznej z nami, że wszystkie są krzywe i nie ma prostych belek ale może wybrać najbardziej proste. To chińskie krzywe belki bez atestu i homologacji ! Oszuści wmawiają Wam , że to francuski produkt robiony dla Peugeot i Citroena. Uważajcie ! Wiadomo, że każda naprawa jest ściśle uzależniona od ilości zniszczonych części. A tylna belka to ponad 20 elementów podobnie jak w przednim zawieszeniu. Dlatego Państwu zwracamy baczną uwagę na oszustwa w Polsce którzy mają jedną z góry określoną cenę bez względu na wielkość zniszczenia oferują w dodatku regenerowane belki na wymianę po zaniżonej cenie jakie są rzeźbione i składane z części odzyskanych ( ukradzionych ) , nadwyrężonych z poprzednich dostarczonych im belek tych ludzi jakich im udało się wykiwać. Wypraszają Cie z firmy byś nie widział jak belka jest składana i na jakich częściach. Oszukują własnych klientów przez ty mają setki negatywnych opinii. Nie kupuj kota w worku bo podwójne za to niebawem zapłacisz jak wielu. Mamy tysiące dowodów na Facebook-u gdzie kradzione są części z wcześniej dostarczonych im belek na wymianę i bezczelnie po cichu montowane te nie uszkodzone do kolejnych pod płaszczykiem słów ” oszczędność czasu ” i ” belka po piaskowaniu wymalowana” czego sam producent nie robi. Klikaj baner zobacz tysiące zdjęć.
Cennik:
Twoja belka w Partnerze, Berlingo, Picasso czy 405 nie może być grzebana u amatorów radosnej twórczości jakich w Polsce nie brakuje, bo takie elementy przez nich MUSZĄ być mechanicznie uszkodzone i zdeformowane !!! Wszelkie spawanie zawieszenia pojazdu, walenia młotami, grzanie palnikami, wiercenie, kołkowanie czopów by z belki nie wyleciały jak to robi nasza konkurencja doprowadza elementy na złomowisko. Po co masz ponosić dodatkowe koszty typu kaucja. Nikt za darmo części zamiennych nie odda no chyba, że ukradnie z jednej belki i wmontuje do drugiej. Jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów zaufaj i Ty naszym fachowcom z doświadczeniem od 1993 roku!
Od 28 lat każdą belkę Berlingo, Partnera jak i Picasso oraz Peugeot 405 zregenerujemy fachowo i bezpiecznie zgodnie z dokumentacją fabryczną gdzie usuwamy przyczynę tej usterki. Cieszymy się największym zaufaniem i dlatego musimy klientów rejestrować. Posiadamy tysiące części nowych i używanych wszelkie maszyny do obróbki i przyrządy do naprawy i ogromną wiedzę. Jesteśmy fachowcami, a nie wymieniaczami.