Regeneracja tylnej belki

czas na regenerację tylnej belki dla Twojego auta?

Możliwości naprawy belki skrętnej    PRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM  –  PRZYWIEŹ BELKĘ  –  PRZEŚLIJ BELKĘ

 

Od 24 lat oferujemy Państwu sprawdzoną na polskim rynku jakość i bezpieczeństwo na drodze jako jedyny wszędzie chwalony warsztat w Polsce.  Regeneracja jest każdorazowo wykonywana na poczekaniu i trwa ok 60 minut, a z całym pojazdem ok.1,5 -2,5 godzin. Regeneracja obejmuje naprawę czy wymianę systemu ułożyskowania oczywiście zgodnie z dokumentacją technologiczną bez taniej chińszczyzny, kołkowania i zaspawania czopów jak robi nasza niby konkurencja. Posiadamy specjalistyczny sprzęt fabryczny jak różne ściągacze,  siłowniki, maszyny, obrabiarki  do tego typu napraw wszystkie możliwe części zamienne i co najważniejsze 24-letnie doświadczenie. Gwarancja do 100.000km jak nigdzie indziej. Dlatego wszędzie jesteśmy chwaleni ! Jeśli ktoś w Polsce podszywa się pod naszą firmę mówi że od nas ma belki i nie dostałeś naszej gwarancji pilnie dzwoń i  nas poinformuj 673512627.  Sprawdzimy to. 

belkinawymiane

regeneracjatylnejbelkiJeśli znajdziesz kogoś gdzie Twoja belka jest naprawiana dłużej bądź pewny wczesnych komplikacji !  To nie jest fachowa i bezpieczna naprawa !

 

ZAPRASZAMY  Opinie , referencje,  komentarze  nie tylko tutaj lecz w całej sieci internetu !

 

Zobacz koniecznie zanim wylądujesz w rowie

fb_1

Najważniejszym elementem wykonywania bezpiecznej i prawidłowej naprawy tylnej belki jest zastosowanie odpowiedniej i bezpiecznej technologii wymiany czopów by w czasie jazdy się nie obluzowały i nie wyleciały co dzieje się u naszej niby konkurencji. Setki dowodów na FACEBOOK-u Sam producent nie poleca samodzielnej wymiany czopów, dlatego w sklepach z częściami samochodowymi nie można kupić oryginalnych „luźnych” czopów tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen, a każde wyjęcie i włożenie powoduje bardzo niebezpieczne luzy. Takie czopy dostępne są jedynie złożone fabrycznie w wahaczu lub poprzecznicy i sprzedawanej jako całość. Wynika to z faktu, że czop tylnej belki jest fabrycznie zaciskany, z wielotonową siłą na specjalistycznych maszynach przeznaczonych do tego celu. Wielu   w Polsce czopy kołkuje, a w czasie jazdy cudownie się  obluzowują. Doprowadza do wypadku. Z wiadomych powodów nie napiszemy jaka to firma. Bądź ostrożny, bo zabijesz siebie i innych na drodze. Zaufaj sprawdzonej firmie w Polsce a nie wymalowanej i wypiaskowanej taniości kosztem zdrowia.

kołkowane czopy belki blokowany czop belki wysuniety czop spawane czopy belki

Do wymiany czopów nie stosuje się podgrzewania elementów zawieszenia palnikiem gazowym. Używanie palnika nieodwracalnie zmienia strukturę cząstek metalu i skutkuje nadmierną elastycznością zginania belki i utratę jej fabrycznych właściwości czyli bezpieczeństwa na drodze. Stosowanie innych ręcznych narzędzi – młota do wbijania poszczególnych elementów jest niekontrolowanym procesem nieodwracalnej deformacji tych elementów, które już nigdy nie będą miały swoich wytrzymałości. Rocznie nasza firma uzbiera prawie 10ton  takich belek i  jej elementów nie zdatnych do kolejnych bezpiecznej regeneracji.

Jak wygląda proces regeneracji tylnej belki?

Diagnostyka tylnej belki

Każda tylna belka z samochodów marek Peugeot 106, 206, 306, 405, Partner oraz Citroen AX, Saxo, ZX, Xsara, Picasso i Berlingo przed podjęciem prac jest dokładnie sprawdzana, czy nie nosi widocznych śladów wcześniejszej nie fachowej naprawy. Niestety aż 75% naszych nowych Klientów to ofiary radosnej bardzo niebezpiecznej twórczości jaka prezentujemy także na Facebooku – „regeneracja tylnej belki”

Po bezwzględnym demontażu belki skrętnej z pojazdu przeprowadzamy kontrolę wzrokową tylnego zawieszenia i po zdemontowaniu tylnej belki z pojazdu, rozbieramy ją na poszczególne elementy. Następnie sprawdzamy każdy element specjalistycznymi przyrządami. Nie ma najmniejszej szansy by profesjonalnie i bezpiecznie naprawić belkę na samochodzie. Kontroli podlegają:

  • owalność gniazda osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu i w poprzecznicy, tj. rurze nośnej zawieszenia (ważna jest dokładność pasowania – 0,02 mm);
  • współosiowość samej rury nośnej, na okoliczność ewentualnej kolizji lub napotkania dziury w jezdni;
  • poduszki mocowania tylnego zawieszenia do karoserii, które często podlegają rozerwaniu i korozji;
  • nadwyrężenia sprężyn belki jakim są drążki skrętne;
  • amortyzatory olejowe jakie są w takiej belce;
  • szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe oraz linki hamulca ręcznego jak i bębny hamulcowe.

Dbamy o jakość całego tylnego zawieszenia by Klient poruszał się bezpiecznie nie stwarzał zagrożenia na drodze nam wszystkim.

Naprawa tylnej belki

O wszelkich napotkanych nieprawidłowościach od razu informujemy naszych klientów – ich bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Diagnostyka pozwala oszacować wielkość uszkodzeń – właśnie teraz przychodzi moment, aby porozmawiać o kosztach. Bez zdemontowania zawieszenia nie można ustalić, jakie z kilkunastu elementów, z których składa się zawieszenie, są uszkodzone, a jakie w nie naruszonym stanie.

Usterki elementów tylnej belki sięgać mogą 20-80%.  Konieczność całkowitej wymiany tylnej belki zdarza się bardzo rzadko – chyba, że samochód Klienta przejechał 300 – 400 tysięcy kilometrów tylko po polskich, dziurawych drogach. Każda naprawiona przez nas tylna belka, która  opuszczająca nasz specjalistyczny warsztat jest oczyszczona, pomalowana i zaplombowana. Tym samym zapewniamy najwyższą jakość naszych usług w Polsce oraz bezpieczeństwo i zadowolenie naszym Klientom na przebieg do 100.000km Jedynie tylna belka Peugeot 206 do 60.000km.

Zapraszamy do nas na regeneracje tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!belki

 

Naprawa tylnej belki

dowiedz się jak naprawiamy tylną belkę

OSTRZEGAMY przed bardzo niebezpiecznymi regeneracjami jakie codziennie pokazujemy na Facebooku po naszej niby konkurencji. Zobacz czego dopuszcza się nasza konkurencja oferując celowo KOMPLETNE belki na wymianę po zaniżonych cenach czyli kradzionych częściach z wcześniej dostarczonych belek jakie są bezczelnie montowane do kolejnych  na wymianę.  Naprawa tylnej belki skrętnej to nie jest prosta sprawa. Wymaga ogromnej wiedzy, odpowiednich maszyn , przyrządów jak i wprawy  i uczciwości wobec klienta . To bardzo niebezpieczna, specyficzna i niszowa naprawa. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto naprawiając byle gdzie. Zainwestuj u nas we własne bezpieczeństwo i całej rodziny.

Producent nie przewiduje naprawy tylnego skrętnego zawieszenia z uwagi na zaprasowane na stałe elementy typu czop belki. A dokładniej rzecz ujmując, nie przewiduje wymiany fabrycznie zaprasowanych czopów w zwykłym warsztacie samochodowym, bo niby czym?  Młotem i palnikiem a potem spawarkę i kołkowaniem jak robi to nasza konkurencja. Tysiące dowodów pokazujemy tu ( kliknij niebieski baner )

Tak dramatycznie wręcz kryminalnie naprawia belki nasza konkurencja. Pokazujemy ku przestrodze byście uniknęli poważnych kłopotów. Wasza niewiedza doprowadza że kupujecie Państwo belki na wymianę rzeźbione z części jakie powinny znaleźć się na złomie. Belki są prostowane, spawane, kołkowane i nagminne grzane palnikiem gazowym. Kupowanie kompletnej belki na wymianę to pewne kłopoty.

fb_1

KILKA ZDJĘĆ – tysiące innych kliknij wyżej  na niebieski baner Facebooka

2 6 5 4 3 1 4 5 11 tylna belka7

Standardowy warsztat samochodowy, nawet jeśli specjalizuje się w naprawach zawieszeń, nie ma możliwości bezpiecznej wymiany czopów w poprzecznicy, czyli rurze nośnej skrętnej tylnej belki lub naprawy wahaczy bo niby czym i na na czym.
Czopy są tak krytycznym elementem, mającym bezpośredni wpływa nie tylko na komfort, ale i przede wszystkim na bezpieczeństwo jazdy, że oryginalne czopy są sprzedawane w całości w zaprasowanej poprzecznicy. Jedyne w Polsce czopy dostępne luzem w sprzedaży, to te pochodzące z Chin za 20zł , nie posiadające atestów i dokumentacji dopuszczającej te części do użytkowania. Polityka Peugeot Citroen w tej kwestii jest jasna: nie ma  na rynku oryginalnych czopów do samodzielnej naprawy belki. Nigdy nie było i nie będzie, a ci co piszą we własnych ofertach ze stosują wszystkie oryginalne części to jawne oszustwo , by złapać naiwnych ludzi.

belkinawymiane

Do wykonania prawidłowej naprawy tylnej belki potrzeba nie tylko ogromnej wiedzy i doświadczenia,  a także odpowiedniego sprzętu i uczciwości. Brak dostępu do tego sprzętu skłania mechaników-amatorów czyli niby nasza konkurencja do spawania elementów zawieszenia, czy przykręcania ich śrubami, kołkowania spawarką, aby np. czopy nie wypadły w czasie jazdy co często widzimy.  Spawanie, grzanie palnikiem, przykręcanie śrubami całkowicie zmienia właściwości materiału i powoduje, że tylna belka przestaje spełnić swoje bezpieczne funkcje i nadaje się tylko na złom. Skutki tych operacji mogą być tragiczne dla zdrowia i kieszeni. Tysiące dowodów jest na naszym Fanpag-u . Zobacz koniecznie tysiące zdjęć  jak naprawia belki nasza konkurencja bo w przeciwnym razie bądź pewny kłopotów już po kilku miesiącach. Dlatego mają wiele negatywnych opinii oraz wieczne reklamacja jakie CODZIENNIE  u nas lądują na porządną naprawę.

Przykładowo: tylne belka Citroen Xsara,  Citroen ZX jak i Peugeot 306 to belki jakich nie wolno tulejować, napawać. Elementy tego zawieszenia mają cienkie ścianki i po regeneracji mogą stanowić gigantycznie niebezpieczeństwo.  Kiedy rura nośna tylnej belki się wytrze i straci wytrzymałość musi zostać bezwzględnie wymieniona na nową rurę nośną z atestem. Chińskie zamienniki, bez atestów i homologacji to pozorna oszczędność i pewne kłopoty już za 2.000 kilometrów.

 

Nasza specjalistyczna regeneracja to nasza wizytówka w całej europie od 1993 roku

 W porównaniu do naszej konkurencji nie mamy czego się wstydzić ! Aż 99% zadowolonych klientów !

Elementy zawieszenia podlegają bardzo dużym obciążeniom. Są również narażone na bardzo niekorzystne czynniki zewnętrzne, wodę, brud i sól. Dlatego tak ważne jest nie tylko prawidłowe użytkowanie zawieszenia, ale również regularne przeglądy i serwisowanie. Na przykład regularna wymiana uszczelek za 30 zł może zaoszczędzić naprawdę znacznie poważniejszej naprawy i wydłuży cykl życia naszej belki skrętnej.

Przestrzegamy przed pseudofachowcami co otwierają warsztaty jeden po drugim, dla których naprawa belki w Twoim samochodzie trwa ponad 2 godziny, a klientów przyjmują od ręki lub celowo zaniżają ceny by za wszelką cenę pozbyć się niesprzedanych belek bubli. Unikaj kompletnych belek na wymianę !  Taka firma nie jest godna zainteresowania i polecenia, bo w przeciwnym razie mieliby Klientów. W dobie wielkiego zainteresowanie prawdziwy specjalista ma kolejki i takim warto zaufać, bo większość ludzi wgłębia się w temat analizując wiadomości w internecie dzień ,dwa, trzy. Dlatego wielu ma setki negatywnych i  nie polecanych opinii. Wielu przestrzega przed naprawami tu i tam. My jednak po 22 latach nie dopuszczamy się amatorszczyzny zaś inni codziennie u nas lądują na poprawki,  bo bezmyślne osłabiono im  strukturę tylnej belki, używano niewłaściwych części, regenerowanych klejem i spawarką , albo tanich zamienników narażają życie Twoje i Twojej rodziny.

Zaufaj specjalistom, którzy nie mają nic do ukrycia, a Klientów nie wypraszają z warsztatu, zawsze rzetelnie informują o faktycznym stanie zawieszenia twojego pojazdu, a nie jedną z góry określoną cenę. Także stosują tylko oryginalne części i technologię naprawy tylnej belki, która daje zadowolenie i gwarantuje bezpieczeństwo na przynajmniej 80.000km, a nie rok czy dwa.

Zapraszamy do nas na naprawę tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!

Wymiana tylnej belki

czy wymiana tylnej belki jest na czasie dla Twojego auta?

Wymiana tylnej belki Peugeot Citroen.

Firma nasza cieszy się największym zaufaniem w Polsce, a Klienci codziennie jadą do nas po setki i tysiące kilometrów z zagranicy. Wymiana belki już naprawionej odbywa się na poczekaniu, a dzięki zachwalaniu przez tysiące ludzi naszej firmy za uczciwą i bezpieczną i trwałą regenerację tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen zdobyliśmy ogromne zaufanie. Na regenerację dajemy pisemną gwarancję nie na rok czy dwa lecz do 60- 100.000km  Naprawiamy belki tylnego zawieszenia raz a porządnie skupiając się indywidualnie na kliencie gdzie usuwamy przyczyną powstawania usterki  ( z niewiedzy ) również w obecności Klienta, bo do ukrycia jak inni nic nie mamy. Nie bawimy się w półśrodki i tanią chińszczyznę by pokazać fałszywą taniość, bo wiemy doskonale że to jeździ do 5-10.000km.  Dla Twojego bezpieczeństwa i świętego spokoju sami od 1993 roku zregenerujemy belkę w Twoim samochodzie na Twoich oczach w czasie 60min. belka luzem, a z pojazdem  90-130 minut lub możemy zamontować, bo nowa oryginalna belka to wydatek minimum 4000zł.  Czyli wymiana belki i regeneracja belki na poczekaniu. Dlaczego?

Cudotwórcy od tylnej belki w całej Polsce świadomie sieją wszystkim mam zagrożenie na drodze dla swoich większych pieniędzy. Uważaj komu zlecasz tak poważną naprawę belki zawieszenia tylnego. Nie kieruj się ładnymi stronami , czy otwieranymi filami. Uważaj na malowane belki na wymianę gdzie wewnątrz masz odzyskane, a nie nowe części z innych belek !

fb_1

 Setki dramatycznych zdjęć – codziennie nowe – kliknij wyżej  na niebieski baner Facebooka

Tylna belka Peugeot 206 , Berlingo, Partner oraz Picasso to najczęściej widziane u nas pojazdy. Oczywiście w nieco mniejszej ilości dojeżdżają również pojazdy Citroen Xsara, ZX, Saxo i AX oraz Peugeot 306,106 i 405. Naprawimy tylne belki od 1993 roku.  Od tego czasu wiedzieliśmy tysiące tylnych belek naprawianych chałupniczymi metodami w setkach warsztatów w Polsce. Co więcej, codziennie zdarza się, że to do nas trafiają klienci pokrzywdzeni przez pseudofachowców, którym  obiecano regenerację ich zawieszenia. Pomimo zapewnień domorosłych mechaników taka naprawa tylnej belki kończy się bardzo szybką wizytą na ponownej naprawie i wydaniem kolejnych większych pieniędzy, bo belki po tego typu naprawach są dodatkowo zdewastowane.

Wielu mechaników nie dbając o długie zadowolenie własnego klienta szuka innej kompletnej belki na wymianę, by szybko Twój pojazd wypuścić z warsztatu bo czeka kolejny i zarobić w godzinę nawet 500zł. Niektóre firmy regenerujące stosują bardzo szkodliwe praktyki – demontują części z mało zniszczonych belek i stosują je jako części do regeneracji kolejnych belek na wymianę. Ta rzekomo całkowicie uszkodzona Twoja belka staje się dawcą części do innych belek – używane części znowu wracają do obiegu, bo wiadomo że do kosza ich nikt nie wyrzuci. W sprytny sposób takie firmy dodatkowo zarabiają na takim procederze. Natomiast klientowi sprzedają „całkowicie zregenerowaną” belkę, która ma w sobie używane części z innych belek i koło się zamyka. Dlatego przestrzegamy Was, aby NIGDY nie kupować regenerowanych kompletnych tylnych belek do swoich Peugeotów i Citroenów.

 

Kompletne regenerowane belki na wymianę to składaki

Każda tylna belka skrętna Citroen Peugeot ma sprężyny w formie drążków skrętnych. Polskie drogi ich nie oszczędzają, przez to tył pojazdu mocno się obniża. Drążki skrętne ulegają mocnym nadwyrężeniom w samochodach przewożących cięższe ładunki. Kto zagwarantuje, że w regenerowanej belce nie zostały zainstalowane właśnie takie drążki?

Na dodatek każda z 3 sprężyn może pochodzić z innego pojazdu. Przez to żywotność takich belek jest bardzo mała – zaledwie rok, dwa lub przebieg parę – paręnaście tysięcy kilometrów, a następnie, albo kolejna regeneracja, albo składnica złomu.

belkinawymiane

Weryfikacja pochodzenia części w tylnej belce

Regenerowana belka na wymianę to również sposób na ukrycie prawdziwego pochodzenia części zamiennych. Zabudowane części zawieszenia nie zdradzą kraju pochodzenia. A niestety smutna rzeczywistość jest taka, że są to w większości zamienniki z Chin. Dlatego zawsze trzeba wymagać numerów referencyjnych części używanych do naprawy tylnej belki skrętnej.

Wygląd belki to nie wszystko

U naszej niby konkurencji belki przeznaczone na wymianę są piaskowane i malowane, aby zrobić lepsze wizualne wrażenie na klientach. Używanie takich belek, naprawionych młotem i palnikiem, na używanych częściach lub z wykorzystaniem tanich zamienników słabej jakości może skutkować wypadkiem i pewną reklamacją dzięki małej trwałości.  Naprawy wcześniej regenerowanych belek w innych warsztatach to 75% naszych klientów, co tylko ujawnia skalę problemu i pokazuje, że nie warto korzystać z tanich napraw na używanych, regenerowanych częściach. W wielu wymiarach to się po prostu nie opłaca.

Dlatego regenerujemy tylne belki w naszym warsztacie, w bezpiecznej technologii, przy użyciu oryginalnych części 95%, albo montujemy nowe fabrycznie tylne belki Peugeot Citroen.

Zapraszamy do nas na wymianę tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie !

Będziesz kolejnym zadowolonym właścicielem wspaniałych pojazdów marki Peugeot / Citroen