Proszę uważać na podszywające się pseudo firmy pod naszą markę i  fachową naprawę w Pile 1993r. – sprawdzajcie adres firmy jaki jest, a powinien być na ul.Rodakowskiego 90 !

belki1

Koniecznie zobacz na Facebooku przerażające regeneracje naszej konkurencji ! Nie musisz się logować.  Nie jest za późno !  Klikaj na baner !  Czytaj co tu pokazujemy na tysiącach zdjęć i co  piszemy dla Twojego dobra by uniknąć oszustw typu  regenerowana belelk na wymianę  za Twoją niby całkowicie zniszczoną. Nie ma belek skrętnych w 100% zniszczonych !  Twoje nie zniszczone części z Twojej oddanej belki są bo muszą być montowane do kolejnych na wymianę.  Czy chcesz tego ?

fb_1belkinawymiane

Każdą belkę można zregenerować i dać super gwarancję ! Nie kupujcie belek po regeneracji to celowe oszustwo !  Zapoznaj się z tematem by uniknąć dalszych kłopotów.

 

regenerowane belki peugeot citroenMianem tylnej belki określa się tylną belkę skrętną zawieszenia stosowaną w samochodach marki Peugeot i Citroen. Tylna belka to dość skomplikowany układ składający się z kilkunastu elementów takich jak poprzecznica, czopy lewy i prawy, łożyska igiełkowe, wahacze, sprężyny czyli drążki skrętne, stabilizatory i wiele innych, które wpływają niespotykany komfort jazdy i  Twoje bezpieczeństwo. Francuskie samochody znane są na całym świecie z wysokiego komfortu jazdy, dobrej trakcji i „miękkiemu zawieszeniu” – za to odpowiada właśnie jest tylna belka. Jak każdy element w samochodzie, również belka tylnego zawieszenia podlega zużyciu. Nie ma nic wiecznego !  Na co dzień przenosi bowiem potężne obciążenia i działa w niekorzystnych warunkach (woda, brud), co odbija się na jej poszczególnych elementach. Dobra wiadomość jest taka, że tylną belkę można  u nas fachowo i bezpiecznie i na poczekaniu  zregenerować w naszym warsztacie, uzyskując gwarancję nawet 100 000 km i jeszcze długo cieszyć się z bezawaryjnej jazdy.  Belki są poskładane z najwyższą starannością i doszczelnione dodatkowo kauczukiem. Dzięki temu nie mamy kompletnie żadnych reklamacji.  I absolutnie nie ma się czego bać !  Bać się trzeba pseudofachowców jakich w Polsce mamy wielu, bo na Twojej niewiedzy robią kokosy. Oferują gwarancję bez limitu kilometrów co jest kompletnym absurdem oraz belki na wymianę  czyli składaki z dziesięciu jedna na dodatek ładnie wymalowane a wewnątrz kryminał. Tysiące dowodów na naszym Facebooku.  Dzwoń do doradź się zanim podejmiesz pochopną decyzję,  a naprawiać u nas nie musisz jednak wiemy w 100% że wrócisz. Tel 662 474 032. Zapraszamy

W pojazdach Citroen  Picasso , AX, Saxo, ZX, Xsara i Berlingo  oraz Peugeot Partner, 106, 206, 306, 405 także 205 i 309  występuje po kilka różnych wersji zawieszenia tylnego i można z powodzeniem regenerować. Inne nowocześniejsze pojazdy niestety mają nienaprawialne monolity. Czyli belka tylnego zawieszenia to jeden element jaki po tysiącach zgłoszeń od ludzi słyszymy, że drze opony. Belka złom, bo krzywa od polskich dróg. Traci pochylenie kół !  Koszty minimum 3500zł do nawet 8000.  Używana?  To loteria ! Całe szczęście ze te belki co od lat naprawiamy mają możliwość naprawy i wymiany pojedynczego elementu.  System ułożyskowania w  nich jest uszczelniony  specjalnymi gumowymi uszczelniaczami jakie na wypadek upływającego czasu guma parcieje, traci szczelność i cudownie wlatuje woda. Tylko po co ?  O uszkodzeniu belki nie mówią nam efekty wizualne pochylonych kół czy dźwiękowe typu belka zgrzyta, piszczy czy stuka  do jakich nie powinno się doprowadzać lecz ilość przejechanych kilometrów.  Tak jak olej w silniku.  I nie  ma co się bać takiego zawieszenia lecz wybranych w pobliżu pseudofachowców jakich ku przestrodze pokazujemy. Dlatego nie ma co kręcić dużych przebiegów  na polskich drogach jak 100.000km. Jedynie tylne belka Peugeot 206 to maksymalnie 50.000km, bo woda musi wlecieć do belki zacierając ją z miesiąca na miesiąc. Ostateczny efekt to najczęściej luźne prawe koło, a właściwie cały tylny wahacz.  Czy nie lepiej za niewielkie pieniądze zapobiegać usterce jak leczyć ? Przy naprawie trzeba usunąć przyczynę usterki tak jak czynimy to od 25 lat w naszej specjalistycznej firmie.  Każda naprawa jest czyniona na poczekaniu w obecności klienta bez oszustw  jak dookoła. I żadne kupowanie zestawów naprawczych w sklepie motoryzacyjnych czy naprawa u jakiegokolwiek mechanika samochodowego nic nie da. Stracicie tylko czas, pieniądze i nerwy, bo do naprawy belki skrętnej jaka występuje w tych w/w pojazdach trzeba mieć różnego rodzaju obrabiarki jak wytaczarkę, frezarkę i honownice ( nie tokarkę )  by elementy po obróbce były idealnie spasowane co do 0,01mm. W przeciwnym razie będą nieuniknione kłopoty i radość na 5 minut. Oczywiście pieniądze w błoto, a nie wspomnę o możliwości wypadku jakich jest wiele. To dlatego ku przestrodze pokazujemy tysiące dramatycznych regeneracji naszej konkurencji czynionych w całym kraju.  Zobacz na Facebooku jak ludzie co nie doczytali tematu z braku czasu wpadają w zastawioną pułapkę. Części wewnątrz w belkach są zaspawywane, kołkowane i klejone.  Montowane możliwie najtańsze chińskie części, by pokazać się nie jakością lecz taniością. Te chinole nie pasują do oryginalnych odlewów ramion belki.  Przestrzegamy również przed kupowaniem regenerowanych belek na wymianę za 600 czy 900zł. Nie płaćcie żadnej kaucji, bo pod byle pretekstem ona nie jest zwracana. Pamiętaj  !  Czy to się Tobie podoba czy też nie kupując takie coś ( kota w worku ) przyjmij do wiadomości, że jest zrobiona nie z nowych części lecz z tych celowo odzyskiwanych ( by nie powiedzieć kradzionych )  z tych belek jakie ludzie bezwiednie oddają na wymianę. Nie ma belki w 100% uszkodzonej ! W wielu pojazdach tył samochodu się obniża, bo dochodzi do deformacji drążków skrętnych gdzie w późniejszym etapie pękają od przepracowania. Szczególnie  Peugeot Partner i Citroen Berlingo, a nawet coraz częściej Citroen Picasso.  Też dostaniesz zbieraninę drążków skrętnych z innych belek . Mało tego . Musisz dostać każdy z innej belki jaką ludzie im oddali. Czy to mądre ? Nowe masz TYLKO łożyska igiełkowe i czasami czopy belki.  Te firmy doskonale wiedzą, że oddając im belkę na wymianę nie masz uszkodzonych wszystkich części, bo takowa belka w 100% uszkodzona nie istnieje. Sam zadaj sobie pytanie.  Gdzie są części nieuszkodzone z Twojej oddanej im belki ? W koszu na złomowisku czy pakują do innych belek na wymianę ??? Nikt przecież dobrych części jak poprzecznica belki, wahacze, czopy, drążki skrętne czyli sprężyny, płetwy stabilizatora czy poduszki zawieszenia belki tylnego zawieszenia niw wywali do kosza ! To są ogromne pieniądze. I tu jest to oszustwo wzdłuż i w szerz w całym kraju. Ważne ze belka jest wypiaskowana i wymalowana czego sam producent nie robi . A po 6 miesiącach po tej dziadowskiej farbie nie ma śladu. Belka wygląda jak by ja ktoś wykopał z przez 2000 lat.

budowa_tylnej_belkibudowa_belki_xsara_zx_306

 

 Czytaj – czytaj i czytaj bo będziesz mieć dalsze kłopoty.

Zanim wybierzesz warsztat, który będzie naprawiał i serwisował tylną belkę Twojego Peugeota lub Citroena koniecznie przeczytaj, by nie wpakować się w kolejne kłopoty:

belkatytylnaskretna

TO WAŻNE !