Czy dostałeś naszą firmową gwarancję z pieczątką, bo to jest uwiarygodnienie naszej chwalonej jakości od 1993 r.  ?

Proszę uważać na podszywające się pseudo firmy pod naszą markę i  fachową naprawę w Pile 1993r. – sprawdzajcie adres firmy jaki jest, a powinien być na ul.Rodakowskiego 90 Piła !

belki1Naprawiamy tylko belki w  pojazdach Citroen  Picasso, SaxoAX, ZX, Xsara i Berlingo  oraz Peugeot Partner, 106, 206, 306, 405 także 205 i 309  W tych pojazdach występuje po kilka różnych wersji tylnego zawieszenia  i można z powodzeniem każdą bezpiecznie i fachowo regenerować.

regeneracja

regeneracja belek konkurencja

fb_1flamingtext__25862479259133988

Nie musisz się logować i mieć konta.  Nie jest za późno zaufaj nam jak dziesiątki tysięcy ludzi !  Klikaj na niebieski baner i wejdź na naszego Facebooka !  Czytaj co tu piszemy i pokazujemy na tysiącach dramatycznych zdjęć jakie nie kłamią, bo pisać można wszystko i wszędzie. To  dla Twojego dobra by uniknąć oszustw typu pseudoregeneracje i regenerowane belki na wymianę za Twoją niby całkowicie zniszczoną.  To nie jest oszczędność czasu lecz kolejne poważniejsze kłopoty.  O tym przekonało się już wiele tysięcy ludzi. Nie ma nic wiecznego i nie ma belek skrętnych w 100% zniszczonych !  Z Twojej oddanej im belki  te niezniszczone elementy są odzyskiwane ( by nie powiedzieć kradzione )  i  mają je za darmo. Muszą być montowane do kolejnych na wymianę.  Tego do kosza nikt nie wywali.  Czy chcesz takiego pospawanego składaka ( kota w worku ładnie wypiaskowanego i malowanego )  jak pokazujemy na tysiącach zdjęć zdjęciach na zdeformowanych sprężynach czyli drążkach skrętnych jakie nawet pękają bo muszą ?  Papier i internet przyjmuje wszelkie pisanie głupot szczególnie na forach ale zdjęć nie oszukasz.  To wiarygodny czysty dowód na oszustwa u naszej konkurencji jaka tytułuje się być liderami w naprawie belek.  Dramat.  To czyste dowody kombinatorstwa i te firmy powinny być zamknięte i obciążone milionowymi karami. Dostali spore dotacje z UE na okazałe budynki teraz i tak celowo bez wiedzy i doświadczenia zaspawują stabilizatory, kołkują czopy belek by w trakcie jazdy nie wyleciały, walą ciężkimi młotami i grzeją palnikiem gazowym, montują najtańsze chińskie części bez atestów by pokazać się taniością jaka za 5 minut się rozlatuje.  To dlatego zostajesz wyproszony na spacer  z warsztatu bo nie naprawią belki na Twoich oczach, dostajesz nawet  fikcyjną gwarancję bez limitu kilometrów.  Nie dowiesz się co w belce zostało wymienione na nowe, a co masz stare z innej belki.  To nie są nowe wszystkie części. Nie poznasz nawet ceny za poszczególne elementy byś nie rozpoznał co masz zamontowane we wnętrzu belki. Czy warto tym ryzykować taką radosną twórczością ? To dlatego każą Ci kupić belkę na wymianę pod pretekstem oszczędności czasu by na tym mogli dodatkowo zarobić. Mają części za free. To wszystko dokumentujemy tysiącami zdjęć, bo nasza uczciwa działalność od 25 lat nie pozwoli nam by ktoś  szczując niskimi cenami oszukiwał perfidnie własnych klientów.  Nie ufajcie na wypisywane superlatywy z nowo zakładanych fikcyjnych kont internetowych typu ” Adam Nowak ” czy „Jadwiga Nowak „.  To jedna wielka ściema tworzonych kont dla wypisywania superlatyw.  Zobacz nasze zdjęcia i ich powtarzalność czynionych wciąż tych samych błędów, bo stosują od lat kryminalną metodę niby regeneracji po najmniejszej linii oporu.  Ale ważne, że belki są wymalowane.

belkinawymiane

Każdą belkę można zregenerować i dać super gwarancję na ilość kilometrów, a nie na rok czy dwa !  Nie kupujcie belek po regeneracji na wymianę to celowe oszustwo !  Zapoznaj się z tematem by uniknąć dalszych kłopotów.  O naszej firmie czytaj dalej…….

 

regenerowane belki peugeot citroenMianem tylnej belki określa się tylną belkę skrętną zawieszenia stosowaną w samochodach marki Peugeot i Citroen. Tylna belka to dość skomplikowany układ składający się z kilkunastu elementów takich jak poprzecznica, czopy lewy i prawy, łożyska igiełkowe, wahacze, sprężyny czyli drążki skrętne, stabilizatory i wiele innych, które wpływają niespotykany komfort jazdy i  Twoje bezpieczeństwo. Francuskie samochody znane są na całym świecie z wysokiego komfortu jazdy, dobrej trakcji i „miękkiemu zawieszeniu” – za to odpowiada właśnie jest tylna belka. Jak każdy element w samochodzie, również belka tylnego zawieszenia podlega zużyciu. Nie ma nic wiecznego !  Na co dzień przenosi bowiem potężne obciążenia i działa w niekorzystnych warunkach (woda, brud), co odbija się na jej poszczególnych elementach. Dobra wiadomość jest taka, że tylną belkę można  u nas fachowo i bezpiecznie i na poczekaniu  zregenerować w naszym warsztacie, uzyskując gwarancję nawet 100 000 km i jeszcze długo cieszyć się z bezawaryjnej jazdy.  Belki są poskładane z najwyższą starannością i doszczelnione dodatkowo kauczukiem. Dzięki temu nie mamy kompletnie żadnych reklamacji.   ( bywało 2017r konkurencja pisała ze swoich kilku komputerów o naszej firmie różne świństwa ale sprawę zgłosiliśmy na prokuraturę ). I absolutnie nie ma się czego u nas bać !  Bać się trzeba pseudofachowców jakich w Polsce mamy wielu, bo na Twojej niewiedzy robią kokosy. Oferują gwarancję bez limitu kilometrów co jest kompletnym absurdem oraz belki na wymianę  czyli składaki z dziesięciu jako jedna na dodatek ładnie wymalowane, a wewnątrz istny kryminał. Tysiące dowodów na naszym Facebooku. Warto naprawdę zobaczyć.   Dzwoń i doradź się u nas zanim podejmiesz pochopną decyzję,  a naprawiać u nas nie musisz jednak wiemy w 100% że wrócisz.  Tel 662 474 032.  Zapraszamy, a tu środki ostrożności przedstawiamy.

W pojazdach Citroen  Picasso , AX, Saxo, ZX, Xsara i Berlingo  oraz Peugeot Partner, 106, 206, 306, 405 także 205 i 309  występuje po kilka różnych wersji zawieszenia tylnego i można z powodzeniem regenerować.  Cennik regeneracji belki skrętnej wszędzie fachowej chwalonej.  Inne nowocześniejsze pojazdy niestety mają nienaprawialne blaszane monolity. Czyli belka tylnego zawieszenia to jeden element jaki po tysiącach zgłoszeń od ludzi słyszymy, że drze opony, bo tracimy geometrie kół, zgrzyta bo pękają spawy itd itp. Belka złom, bo krzywa od polskich dróg. Traci pochylenie kół !  Koszty minimum 2900zł do nawet 7000zł.  Używana?  To loteria ! Nie znajdziesz belki z małym przebiegiem. Bedzie przytarta lub zatarta i piszczeć cy stukać nie będzie.  Całe szczęście że te belki co od lat naprawiamy mają możliwość naprawy i wymiany pojedynczego elementu.  System ułożyskowania w  nich jest uszczelniony  specjalnymi gumowymi uszczelniaczami jakie na wypadek upływającego czasu guma parcieje, traci szczelność i cudownie wlatuje woda. Tylko po co ?  O uszkodzeniu belki nie mówią nam efekty wizualne pochylonych kół czy dźwiękowe typu belka zgrzyta, piszczy czy stuka. Nie powinno się doprowadzać do takiej sytuacji bo nie ma nic wiecznego. Przecież lepiej zapobiegać jak leczyć. Trzeba ściśle na polskich drogach pilnować ilość przejechanych kilometrów.  Tak jak olej w silniku.  I nie  ma co się bać takiego zawieszenia lecz wybranych w pobliżu pseudofachowców jakich ku przestrodze pokazujemy. Dlatego nie ma co kręcić dużych przebiegów  na polskich drogach jak 100.000km. Jedynie tylne belka Peugeot 206 to maksymalnie 50.000km, bo woda musi wlecieć do belki zacierając ją z miesiąca na miesiąc. Ostateczny efekt to najczęściej luźne prawe koło, a właściwie cały tylny wahacz.  Czy nie lepiej za niewielkie pieniądze zapobiegać usterce jak leczyć ? Przy naprawie trzeba usunąć przyczynę usterki tak jak czynimy to od 25 lat w naszej specjalistycznej firmie. Każda naprawa jest czyniona na poczekaniu w obecności klienta bez oszustw  jak dookoła. I żadne kupowanie zestawów naprawczych w sklepie motoryzacyjnych czy naprawa u jakiegokolwiek mechanika samochodowego nic nie da. Stracicie tylko czas, pieniądze i nerwy, bo do naprawy belki skrętnej jaka występuje w tych w/w pojazdach trzeba mieć różnego rodzaju obrabiarki jak wytaczarkę, frezarkę i honownice ( nie tokarkę )  by elementy po obróbce były idealnie spasowane co do 0,01mm. W przeciwnym razie będą nieuniknione kłopoty i radość na 5 minut. Oczywiście pieniądze w błoto, a nie wspomnę o możliwości wypadku jakich jest wiele. To dlatego ku przestrodze pokazujemy tysiące dramatycznych regeneracji naszej konkurencji czynionych w całym kraju.  Zobacz na Facebooku jak ludzie co nie doczytali tematu z braku czasu wpadają w zastawioną pułapkę.  Zobacz jak części wewnątrz w belkach są zaspawywane, kołkowane i klejone.  Montowane możliwie najtańsze chińskie części, by pokazać się nie jakością lecz taniością. Te chinole nie pasują do oryginalnych odlewów ramion belki.  Przestrzegamy również przed kupowaniem regenerowanych belek na wymianę za 600 czy 900zł.  Nie płaćcie żadnej kaucji, bo pod byle pretekstem ona nie jest zwracana. Pamiętaj  !  Czy to się Tobie podoba czy też nie kupując takie coś ( kota w worku ) przyjmij do wiadomości, że jest zrobiona nie z nowych części lecz z tych celowo odzyskiwanych ( by nie powiedzieć kradzionych )  z tych belek jakie ludzie bezwiednie oddają na wymianę. Nie ma belki w 100% uszkodzonej ! W wielu pojazdach tył samochodu się obniża, bo dochodzi do deformacji drążków skrętnych gdzie w późniejszym etapie pękają od przepracowania. Szczególnie  Peugeot Partner i Citroen Berlingo, a nawet coraz częściej Citroen Picasso.  Też dostaniesz zbieraninę drążków skrętnych z innych belek . Mało tego . Musisz dostać każdy z innej belki jaką ludzie im oddali. Czy to mądre ? Nowe masz TYLKO łożyska igiełkowe i czasami czopy belki.  Te firmy doskonale wiedzą, że oddając im belkę na wymianę nie masz uszkodzonych wszystkich części, bo takowa belka w 100% uszkodzona nie istnieje. Sam zadaj sobie pytanie.  Gdzie są części nieuszkodzone z Twojej oddanej im belki ? W koszu na złomowisku czy pakują do innych belek na wymianę ??? Nikt przecież dobrych części jak poprzecznica belki, wahacze, czopy, drążki skrętne czyli sprężyny, płetwy stabilizatora czy poduszki zawieszenia belki tylnego zawieszenia nie wywali do kosza ! To są ogromne pieniądze. I tu jest to oszustwo wzdłuż i w szerz w całym kraju. Ważne ze belka jest wypiaskowana i wymalowana czego sam producent nie robi . A po 6 miesiącach po tej dziadowskiej farbie nie ma śladu. Belka wygląda jak by ja ktoś wykopał z przez 2000 lat.

budowa_tylnej_belkibudowa_belki_xsara_zx_306

 

 Czytaj – czytaj i czytaj bo będziesz mieć dalsze kłopoty.

Zanim wybierzesz warsztat, który będzie naprawiał i serwisował tylną belkę Twojego Peugeota lub Citroena koniecznie przeczytaj, by nie wpakować się w kolejne kłopoty:

belkatytylnaskretna

TO WAŻNE !