Belka wzmocniona – tuning belki

Tuningowanie tylnej belki – co to takiego?

Rzetelny mechanik, który naprawia Państwa samochód w przypadku regeneracji tylnej belki skrętnej powinien poinformować o tym, że to specjalistyczna naprawa i że najlepiej, jeśli Państwo udadzą się do specjalistycznego warsztatu, która takie naprawy wykonuje na co dzień od wielu lat mając doświadczenia a nie tylko nowe części.

Tuningowanie tylnej belki to nic innego jak tani chwyt marketingowy firm, które nie potrafią swoją wiedza i fachowością, a także dużą liczbą zadowolonych klientów uwiarygodnić swojej działalności. Dlatego, aby sprzedawać swoją usługę używają określeń, które sugerują, że ich naprawa jest lepsza, wzmocniona, „podrasowana” lub tuningowana…

Jedyny sposób w jaki można fachowo, bezpiecznie i optymalnie kosztowo zregenerować tylną belkę to zrobić to prawidłowo – zgodnie z technologią zalecaną przez producenta. Jednak trzeba mieć wszelkie oprzyrządowanie.

Nie ma czegoś takiego jak wzmocnione czopy – czopy są albo oryginalne, albo chińskie zamienniki gorszej jakości bez atestów, ale nie ma czegoś takiego jak wzmocnione czopy! Dla uzyskania efektu „tuningowania” proponują klientom cztery łożyska igiełkowe (dwurzędowe) zamiast prawidłowej wymiany 2 łożysk igiełkowych. Dlaczego te 4 łożyska to słaby pomysł? Ponieważ środek wahacza jest pusty, a zatem 2 wewnętrzne łożyska „wiszą” w powietrzu i nie spełniają swojej funkcji! Łożysko zamiast przylegać 2 cm swoją całą szerokością podpiera się zaledwie w 5 mm. Ale przecież więcej łożysk to brzmi dumnie!

Zastosowanie dodatkowych części, które niczego nie wnoszą podnosi tylko koszt naprawy i eksploatacji tylnej belki skrętnej Państwa samochodu. Więcej elementów, które nie działają jak należy i nie spełniają swojej funkcji nie wydłuży jej żywotności, a tylko narazi Państwa na dodatkowe koszty.

Głównym powodem konieczności napraw tylnych belek są pękające gumowe uszczelki, które powodują przedostawanie się wody do systemu łożyskowania, a z czasem korozja i zacieranie się tylnej belki. Czyli podstępny brak luzów.

Dlatego kluczem do długiego użytkowania tylnej belki jest jej prawidłowe serwisowanie, a z czasem fachowa i rzetelna naprawa, zgodnie z technologią na dobrej jakości częściach i zgodnie ze sztuką.

Naszym klientom nie potrzeba wzmacniania, ani tuningowania ich tylnej belki. Znacznie ważniejsze jest bezpieczeństwo i gwarancja na 3-4 lata lub przebieg do 100.000 km.

Komentowanie dla tego wpisu jest zablokowane.