Piła Regeneracja tylnej belki Peugeot / Citroen
czas na regenerację tylnej belki dla Twojego auta?
Regeneracja tylnej belki Peugeot / Citroen
Od 28 lat oferujemy Państwu sprawdzoną na polskim rynku jakość i bezpieczeństwo na drodze jako jedyny wszędzie chwalony warsztat w Polsce. Regeneracja belki jest każdorazowo wykonywana na poczekaniu i nie wypraszamy klientów z warsztatu, a jeśli ktoś to robi lepiej uciekaj zawczasu. Naprawa belki skrętnej trwa ok 70 minut, a z całym pojazdem ok.2 – 3 godzin. Regeneracja tylnego zawieszenia obejmuje wymianę systemu ułożyskowania oczywiście zgodnie z fabryczną dokumentacją technologiczną bez taniej chińszczyzny, kołkowania, prostowania belek na wymianę i zaspawania czopów jak robi nasza niby konkurencja. Dokumentujemy ku przestrode dramatycznymi zdjęciami tylko na profilu Facebook ( żółty baner ). Posiadamy największe doświadczenie w tym zakresie oraz specjalistyczny sprzęt fabryczny jak różne ściągacze, siłowniki, maszyny, obrabiarki do tego typu napraw wszystkie możliwe części zamienne. Gwarancja nie rok czy dwa bo to kolejne osustwo ale 70-100.000 km jak nigdzie indziej. Dlatego wszędzie jesteśmy chwaleni ! Dlatego ludzie jadą z calutkiej Polski, bo wiedzą że nigdzie prawidłowo że sztuką ślusarską tego się nie zrobi. Jeśli ktoś w Polsce podszywa się pod naszą firmę mówi, że od nas ma belki i nie dostałeś naszej gwarancji pilnie dzwoń i nas poinformuj 662 474 032. Sprawdzimy to.
Możliwości naprawy belki skrętnej PRZYJEDŹ CAŁYM POJAZDEM – PRZYWIEŹ BELKĘ – PRZEŚLIJ BELKĘ
Jeśli znajdziesz kogoś gdzie Twoja belka jest naprawiana dłużej bądź pewny wczesnych komplikacji ! To nie jest fachowa i bezpieczna naprawa !
ZAPRASZAMY Opinie , referencje, komentarze nie tylko tutaj lecz w całej sieci internetu !
Najważniejszym elementem wykonywania bezpiecznej i prawidłowej naprawy tylnej belki jest zastosowanie odpowiedniej i bezpiecznej technologii wymiany czopów by w czasie jazdy się nie obluzowały i nie wyleciały co dzieje się u naszej niby konkurencji. Setki dowodów na FACEBOOK-u. Sam producent nie poleca samodzielnej wymiany czopów, dlatego w sklepach z częściami samochodowymi nie można kupić oryginalnych „luźnych” czopów tylnej belki skrętnej Peugeot Citroen, a każde wyjęcie i włożenie powoduje bardzo niebezpieczne luzy. Takie czopy dostępne są jedynie złożone fabrycznie w wahaczu lub poprzecznicy i sprzedawanej jako całość. Wynika to z faktu, że czop tylnej belki jest fabrycznie zaciskany, z wielotonową siłą na specjalistycznych maszynach przeznaczonych do tego celu. Wielu w Polsce czopy kołkuje, a w czasie jazdy cudownie się obluzowują. Doprowadza do wypadku. Z wiadomych powodów nie napiszemy jaka to firma. Bądź ostrożny, bo zabijesz siebie i innych na drodze. Zaufaj sprawdzonej firmie w Polsce a nie wymalowanej i wypiaskowanej taniości kosztem zdrowia.
Do wymiany czopów nie stosuje się podgrzewania elementów zawieszenia palnikiem gazowym. Używanie palnika nieodwracalnie zmienia strukturę cząstek metalu i skutkuje nadmierną elastycznością zginania belki i utratę jej fabrycznych właściwości czyli bezpieczeństwa na drodze. Stosowanie innych ręcznych narzędzi – młota do wbijania poszczególnych elementów jest niekontrolowanym procesem nieodwracalnej deformacji tych elementów, które już nigdy nie będą miały swoich wytrzymałości. Rocznie nasza firma uzbiera prawie 10ton takich belek i jej elementów nie zdatnych do kolejnych bezpiecznej regeneracji.
Jak wygląda proces regeneracji tylnej belki?
Diagnostyka tylnej belki
Każda tylna belka z samochodów marek Peugeot 106, 206, 306, 405, Partner oraz Citroen AX, Saxo, ZX, Xsara, Picasso i Berlingo przed podjęciem prac jest dokładnie sprawdzana, czy nie nosi widocznych śladów wcześniejszej nie fachowej naprawy. Niestety aż 75% naszych nowych Klientów to ofiary radosnej bardzo niebezpiecznej twórczości jaka prezentujemy także na Facebooku – „regeneracja tylnej belki”
Po bezwzględnym demontażu belki skrętnej z pojazdu przeprowadzamy kontrolę wzrokową tylnego zawieszenia i po zdemontowaniu tylnej belki z pojazdu, rozbieramy ją na poszczególne elementy. Następnie sprawdzamy każdy element specjalistycznymi przyrządami. Nie ma najmniejszej szansy by profesjonalnie i bezpiecznie naprawić belkę na samochodzie. Kontroli podlegają:
-
owalność gniazda osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu i w poprzecznicy, tj. rurze nośnej zawieszenia (ważna jest dokładność pasowania – 0,02 mm);
-
współosiowość samej rury nośnej, na okoliczność ewentualnej kolizji lub napotkania dziury w jezdni;
-
poduszki mocowania tylnego zawieszenia do karoserii, które często podlegają rozerwaniu i korozji;
-
nadwyrężenia sprężyn belki jakim są drążki skrętne;
-
amortyzatory olejowe jakie są w takiej belce;
-
szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe oraz linki hamulca ręcznego jak i bębny hamulcowe.