Piła Naprawa tylnej belki i wahaczy
dowiedz się jak naprawiamy tylną belkę
Naprawa tylnej belki i wahaczy
OSTRZEGAMY, a Ty wybierasz co lubisz przed bardzo niebezpiecznymi regeneracjami jakie codziennie pokazujemy na Facebooku i TikToku po naszej niby konkurencji. Zobacz czego dopuszcza się nasza konkurencja oferując celowo KOMPLETNE belki na wymianę po zaniżonych cenach czyli kradzionych częściach z wcześniej dostarczonych belek jakie są bezczelnie montowane do kolejnych na wymianę. Naprawa tylnej belki skrętnej to nie jest prosta sprawa. Wymaga ogromnej wiedzy, odpowiednich maszyn , przyrządów jak i wprawy i uczciwości wobec klienta . To bardzo niebezpieczna, specyficzna i niszowa naprawa. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto naprawiając byle gdzie. Zainwestuj u nas we własne bezpieczeństwo i całej rodziny.
Producent nie przewiduje naprawy tylnego skrętnego zawieszenia z uwagi na zaprasowane na stałe elementy typu czop belki. A dokładniej rzecz ujmując, nie przewiduje wymiany fabrycznie zaprasowanych czopów w zwykłym warsztacie samochodowym, bo niby czym? Młotem i palnikiem a potem spawarkę i kołkowaniem jak robi to nasza konkurencja. Tysiące dowodów pokazujemy tu ( kliknij niebieski baner )
Tak dramatycznie wręcz kryminalnie naprawia belki nasza konkurencja. Pokazujemy ku przestrodze byście uniknęli poważnych kłopotów. Wasza niewiedza doprowadza że kupujecie Państwo belki na wymianę rzeźbione z części jakie powinny znaleźć się na złomie. Belki są prostowane, spawane, kołkowane i nagminne grzane palnikiem gazowym. Kupowanie kompletnej belki na wymianę to pewne kłopoty.
Standardowy warsztat samochodowy, nawet jeśli specjalizuje się w naprawach zawieszeń, nie ma możliwości bezpiecznej wymiany czopów w poprzecznicy, czyli rurze nośnej skrętnej tylnej belki lub naprawy wahaczy bo niby czym i na na czym.
Czopy są tak krytycznym elementem, mającym bezpośredni wpływa nie tylko na komfort, ale i przede wszystkim na bezpieczeństwo jazdy, że oryginalne czopy są sprzedawane w całości w zaprasowanej poprzecznicy. Jedyne w Polsce czopy dostępne luzem w sprzedaży, to te pochodzące z Chin za 20zł , nie posiadające atestów i dokumentacji dopuszczającej te części do użytkowania. Polityka Peugeot Citroen w tej kwestii jest jasna: nie ma na rynku oryginalnych czopów do samodzielnej naprawy belki. Nigdy nie było i nie będzie, a ci co piszą we własnych ofertach ze stosują wszystkie oryginalne części to jawne oszustwo , by złapać naiwnych ludzi.
Do wykonania prawidłowej naprawy tylnej belki potrzeba nie tylko ogromnej wiedzy i doświadczenia, a także odpowiedniego sprzętu i uczciwości. Brak dostępu do tego sprzętu skłania mechaników-amatorów czyli niby nasza konkurencja do spawania elementów zawieszenia, czy przykręcania ich śrubami, kołkowania spawarką, aby np. czopy nie wypadły w czasie jazdy co często widzimy. Spawanie, grzanie palnikiem, przykręcanie śrubami całkowicie zmienia właściwości materiału i powoduje, że tylna belka przestaje spełnić swoje bezpieczne funkcje i nadaje się tylko na złom. Skutki tych operacji mogą być tragiczne dla zdrowia i kieszeni. Tysiące dowodów jest na naszym Fanpag-u . Zobacz koniecznie tysiące zdjęć jak naprawia belki nasza konkurencja bo w przeciwnym razie bądź pewny kłopotów już po kilku miesiącach. Dlatego mają wiele negatywnych opinii oraz wieczne reklamacja jakie CODZIENNIE u nas lądują na porządną naprawę.
Przykładowo: tylne belka Citroen Xsara, Citroen ZX jak i Peugeot 306 to belki jakich nie wolno tulejować, napawać. Elementy tego zawieszenia mają cienkie ścianki i po regeneracji mogą stanowić gigantycznie niebezpieczeństwo. Kiedy rura nośna tylnej belki się wytrze i straci wytrzymałość musi zostać bezwzględnie wymieniona na nową rurę nośną z atestem. Chińskie zamienniki, bez atestów i homologacji to pozorna oszczędność i pewne kłopoty już za 2.000 kilometrów.
Nasza specjalistyczna regeneracja to nasza wizytówka w całej europie od 1993 roku
W porównaniu do naszej konkurencji nie mamy czego się wstydzić ! Aż 99% zadowolonych klientów !
Elementy zawieszenia podlegają bardzo dużym obciążeniom. Są również narażone na bardzo niekorzystne czynniki zewnętrzne, wodę, brud i sól. Dlatego tak ważne jest nie tylko prawidłowe użytkowanie zawieszenia, ale również regularne przeglądy i serwisowanie. Na przykład regularna wymiana uszczelek za 30 zł może zaoszczędzić naprawdę znacznie poważniejszej naprawy i wydłuży cykl życia naszej belki skrętnej.
Przestrzegamy przed pseudofachowcami co otwierają warsztaty jeden po drugim, dla których naprawa belki w Twoim samochodzie trwa ponad 2 godziny, a klientów przyjmują od ręki lub celowo zaniżają ceny by za wszelką cenę pozbyć się niesprzedanych belek bubli. Unikaj kompletnych belek na wymianę ! Taka firma nie jest godna zainteresowania i polecenia, bo w przeciwnym razie mieliby Klientów. W dobie wielkiego zainteresowanie prawdziwy specjalista ma kolejki i takim warto zaufać, bo większość ludzi wgłębia się w temat analizując wiadomości w internecie dzień ,dwa, trzy. Dlatego wielu ma setki negatywnych i nie polecanych opinii. Wielu przestrzega przed naprawami tu i tam. My jednak po 22 latach nie dopuszczamy się amatorszczyzny zaś inni codziennie u nas lądują na poprawki, bo bezmyślne osłabiono im strukturę tylnej belki, używano niewłaściwych części, regenerowanych klejem i spawarką , albo tanich zamienników narażają życie Twoje i Twojej rodziny.
Zaufaj specjalistom, którzy nie mają nic do ukrycia, a Klientów nie wypraszają z warsztatu, zawsze rzetelnie informują o faktycznym stanie zawieszenia twojego pojazdu, a nie jedną z góry określoną cenę. Także stosują tylko oryginalne części i technologię naprawy tylnej belki, która daje zadowolenie i gwarantuje bezpieczeństwo na przynajmniej 80.000km, a nie rok czy dwa.
Zapraszamy do nas na naprawę tylnej belki w Twoim Peugeocie lub Citroenie!